Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I did not hear you calling."

Překlad:Já jsem tě neslyšel volat.

před 2 roky

6 komentářů


MartinKrivan

Neslyšel jsem tvé volání. Nejde?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To by bylo spise "i have not heard your call'

před 2 roky

josiik
josiik

Tohle je predpokladam predpritomny, takze to nekomu reknu v pritomnosti po te, co mi vynada, ze jsem mu nevzal telefon. Kdybych to vypravel v historce, tak bych pouzil I did not heard you calling?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ne. Tohle je prosty minuly. Predpritomny by byl: I have not heard you calling.

Tady vas asi mate ten zapor. Kdyby ta veta byla kladna - slysel jsem te, tak by tam v prostem minulem bylo "i heard you" a v predpritomnem "i have heard you". Ale u toho zaporu prechazi prosty minuly na pomocne sloveso 'do', spacha z nej 'did' a samotne sloveso uz zustava v zakladnim tvaru.

před 1 rokem

josiik
josiik

Dekuji!

před 1 rokem

jurucko

Já tě neslyšel volat...

před 5 měsíci