Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Він поклав цю книгу на цей стіл."

Переклад:He put the book on the table.

2 роки тому

11 коментарів


Vitalik.Ua

Чому .....This book....не підходить?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Мабуть, просто не врахували варіант. Тисніть "Повідомити про проблему", можливо, колись і додадуть

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

"Чому he's? А не he is..." Якщо Ви мали на увазі "He's put...", То це могло бути "He has put..." - Present Perfect. Конструкція "He is put..." в англійській не може існувати. До дієслова put можуть додаватись інші допоміжні дієслова, але не Is.

1 рік тому

Kob_Mat

"put down" - ні? Чому?!

1 рік тому

Nordry
Nordry

Вираз "put down" все ж більше підходить для ситуацій, коли когось просять щось опустити, покласти додолу або ж хтось робить це сам: наприклад, доречно вжити дане словосполучення, коли просять грабіжників банку скласти зброю "Put down your weapon on the floor" чи щось таке. :) (перепрошую за такий "похмурий" приклад, напевне че через те, що зараз майже ніч :)) Тобто, Ваш варіант теж може бути, проте у випадку зі столом він буде менш "універсальним" саме через свій "вектор" напрямку дії, адже процес розміщення книги на столі не завжди "містить" рух униз - наприклад, ми просимо покласти книгу на стіл, звертаючись до маленької дитини, для якої ця дія означатиме рух вгору. Тому цей момент потрібно враховувати при перекладі.

1 рік тому

wtytz
wtytz

Чому не підходить "on this table"?

1 рік тому

anastasiaplo

Чому he's . a he is не підходить?

1 рік тому

Taras1203

Добавте this book

10 місяців тому

AlinaIvchenko

He put this book on the table - написала і помилка... якось дивно

7 місяців тому

RzKG6
RzKG6

Put і в минулому, і в теперішньому однакові?

1 місяць тому

Fb8U1
Fb8U1

Так, всі три форми дієслова put однакові. Це можна перевірити у паперовому словнику. Для неправильних дієслів після значка v (verb - дієслово) у круглих дужках вказані друга і третя форми. Якщо вказано не дві форми, а одна, то значить вони однакові. Ось що написано для дієслова put:

Put [put] v (put) далі переклад слова...

У квадратних дужках - транскрипція.

v - це дієслово.

У круглих дужках - друга і третя форми, вони однакові і збігаються із першою (put).

Для правильних дієслів друга і третя форми не вказуються, вони утворюються за правилом, додаванням -ed до основи.

1 місяць тому