1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A gyereknek vannak állatai."

"A gyereknek vannak állatai."

Fordítás:The child has animals.

February 5, 2014

18 hozzászólás


RobiGoBH

a child az nem egy db gyerek? nem a children a többesszám?


Malanka

igen és ez egyes szám a gyereknek vannak állatai nem a gyerekeknek vannak állataik.


ildiko114225

Ez a gyereknek van.


IstvanMorv

A korábbbi magyarázatok alapján lehetne az is a fordítás, hogy "A gyerek állatokat eszik." Az az érzésem, hogy a have csak bizonyos esetekben használható az eat helyett, nem mindig.


GZOLER

így van, ez hiba


Reni921100

Az: The children have animals. Nem?


zAlfa79

Csaladom es egyeb allatfajtak. Ismeros ;)


Marianna398811

Szerintem ez nem jó. The children have an animals. Miért nem jó?


EditMszros

Azért nem jó, mert szt írtad: A gyerekeknek vannak EGY állataik.


ildiko114225

The child a gyerek! Agyerekeknek : children?


FehrAnna8

The child...stb Nem fogadja el!!??? Miért He child??? Magyarázza eg valaki kérem!


Orocha1

A gyereknek az egyes szám hisz gyerek - The child. Vannak állatai az többesszám - has animals. Tökéletes a fordítás, ti értetlenkedtek! A gyereknek vannak állatai, nincsenek gyerekek, egy gyerekről beszél - The child has animals.


_John_Carter_

Es a "kid" mint gyerek itt miért nem jo? Mashol miért fogadja el?


bttomi12

A GYEREKNEK, egy db-nak. The child has animals. Tökéletes a fordítás emberek, olvasni és értelmezni tudni kéne


Pl6rOx

Mi a f@szért nem javítjátok ki? Az hogy jelentsd süket duma! Úgylátszik direkt szivatnak minket!!!


Pl6rOx

Elfogadja a hibás marhaságot

.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.