Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Your lips are pink as roses."

Переклад:Ваші губи рожеві, як троянди.

0
2 роки тому

8 коментарів


shkrjab
shkrjab

Ваші губи рожеві наче троянди

2
Відповісти1 рік тому

hi24el

Дякую, тепер можна підкатувати до іностранок

1
Відповісти2 роки тому

nnys4

"Твої губи такі рожеві як троянди" не підходить? Чому?

0
Відповісти1 рік тому

Nordry
Nordry

Бо такому перекладу в англійській мові відповідає трохи інша порівняльна конструкція: "Yor lips are as pink as roses" - вони хоч і близькі, але не ідентичні з граматичної точки зору.

7
Відповісти1 рік тому

piguy3
piguy3

"Your lips are as pink as roses" and "Your lips are pink as roses" have precisely the same meaning in English. If the Ukrainian translation proposed by nnys4 differs in meaning from the suggested translation, then I suspect it's actually nnys4's translation that is the correct one and the suggested translation actually corresponds to "Your lips are pink like roses," which is a slightly weaker statement.

0
Відповісти8 місяців тому

gtc2015
gtc2015

На мою думку, коли українською хочуть просто повідомити, що губи рожеві, як троянди, то саме так і кажуть - "Твої губи рожеві, як троянди", без "такі".
А варіант з "такі" використовується, коли повідомдяють, що губи (дуже, виразно, надто, занадто, приголомшливо) рожеві: "Твої губи такі рожеві..." і потім, зазвичай після паузи, додають уточнення: "Як троянди".
Тобто варіант з "такі" теж використовується як "більш сильне" твердження, для підсилення враження, яке справили на оратора ті губи.

2
Відповісти16 місяців тому

Sviatoslav594233

Pink це не розовий???

0
Відповісти5 місяців тому

gtc2015
gtc2015

Так, "pink" - це "рожевий".

0
Відповісти5 місяців тому