"Ihavepinkpants."

Fordítás:Van rózsaszín nadrágom.

4 éve

20 hozzászólás


virag02

Azt miért nem fogadja el hogy van egy rózsaszín pantallóm? (A pantalló a nadrágot jelenti.)

3 éve

Efus_a2170

Miért áll akkor ott vajon a "nadrág" többesszámú alakja...?

1 éve

DraKrokovi

Van egy rózsaszín nadragomat nem fogadja el

4 éve

derhibogab

Nincs a mondatban határozatlan névelő.... a/an Azt vettem észre, hogy ezeket rendre hibának veszi, néha még akkor is ki kell tenni, ha a fordítandó mondatban nincs is....

4 éve

newworld1

Google

4 éve

BernadettH1

Nekem sem fogadta el

4 éve

BiddyB

A 'pants' nem többesszám?

4 éve

KazuyaNOrtega

Nem

4 éve

tigrisgyerek

Tudomásom szerint a magyar nyelv az egyetlen, ahol az összetartozó párok egyet jelentenek az összes többi nyelv ezeket többesnek veszi.

4 éve

ugyisltak8

pant =alsónadrág :P

4 éve

tango.mo
tango.mo

valószínűleg jégeralsó

4 éve

jenet1955

nekem nem fogadta el a bugyi fordítást, pedig nagyobb %-ban alsó fehérneműt jelent.

3 éve

hushva
hushva

A 'panties' szó van a bugyira.

3 éve

raddor26

Ki a fene venne fel egy csicsa rózsaszín nacit?

10 hónapja

Dandie66

Szerintem ez azt jelenti, hogy vannak rózsaszín nadrágjaim...

2 hónapja

CsikiSzerf

A nadrág az angolban többes számban van mert 2 szára van ..

1 hónapja

kawabiker

nem tobbesszam?

4 éve

ani1012

Azért többesszám, mert két szára van. Ugyan úgy mint a szemed, cipőd mindig többesszámba mondjuk, holott egy db-ról beszélünk.

4 éve

M.Kata

Imádom ahogy a "pink" szót mondja :D

4 éve

_gretii2001_

én is:DD

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.