A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have pink pants."

Fordítás:Van rózsaszín nadrágom.

4 éve

10 hozzászólás


virag02

Azt miért nem fogadja el hogy van egy rózsaszín pantallóm? (A pantalló a nadrágot jelenti.)

3 éve

DraKrokovi

Van egy rózsaszín nadragomat nem fogadja el

4 éve

derhibogab

Nincs a mondatban határozatlan névelő.... a/an Azt vettem észre, hogy ezeket rendre hibának veszi, néha még akkor is ki kell tenni, ha a fordítandó mondatban nincs is....

4 éve

BernadettH1

Nekem sem fogadta el

4 éve

ugyisltak8

pant =alsónadrág :P

4 éve

tango.mo
tango.mo

valószínűleg jégeralsó

4 éve

jenet1955

nekem nem fogadta el a bugyi fordítást, pedig nagyobb %-ban alsó fehérneműt jelent.

3 éve

hushva
hushva

A 'panties' szó van a bugyira.

2 éve

Efus_a2170

Miért áll akkor ott vajon a "nadrág" többesszámú alakja...?

10 hónapja

raddor26

Ki a fene venne fel egy csicsa rózsaszín nacit?

7 hónapja