Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He has sixteen watches."

Çeviri:Onun on altı tane kol saati var.

4 yıl önce

29 Yorum


muratt29

O on alti saate sahip dedim kabul etmedi etmeliydi

3 yıl önce

zizey
zizey

Rapor edin kabul edilsin. :)

3 yıl önce

ElifAksoy0

Hayır

2 yıl önce

sdserdar
sdserdar

İlk dinlediğimde "sixteen" gibi geldi, sonra tekrar dinlediğimde "sixty" zannettim. Telafuzu gerçekten çok berbat bazı kelimeler için, özellike sixteen-sixty, nineteen-ninety gibi kolayca karışabilecek kelimeler için :/

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Problem Rapor Et >> Ses Kaydı Doğru Gözükmüyor

4 yıl önce

sdserdar
sdserdar

Rapor ettim bunu yanlış hatırlamıyorsam, https://www.duolingo.com/comment/1558644 şuna binaen söyledim :) serzeniş bi nevi duolingo'ya (=

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

yavaş yavaş artık :-)

4 yıl önce

Nisa1183

Nineteen nayntiiiiiin diye okunuyor, ninety naynti. Aynı değil yani:)

2 yıl önce

Hasan333Demir

Onaltı bitişik yapılmıyor muydu

3 yıl önce

zizey
zizey

On altı, yirmi üç, kırk beş vb. birden fazla basamaklı sayıların her biri ayrı yazılır.

3 yıl önce

HalitUZUN

Masallah

3 yıl önce

Tscudodiquercia

O on altı saatine sahip çok yanlış bir kelime O on altı saate sahip daha mantıklı.

3 yıl önce

Neslihan799118

Onun onaltı saati var
Bunu kabul etmesi gerekiyor.

2 yıl önce

SefaGndoar

16 yazsanizda kabul ediyor

2 yıl önce

bugra_178

onlar kol saati demiyor . bilek saati diyor wrist watch

1 yıl önce

Mustafa577742

İyisw bunun çevirisi onun 18 tane saatleri var olmazmı

1 yıl önce

66azra

Onun 16 tane saati var dedim kabül etmedi

4 yıl önce

zizey
zizey

Türkçede cümle içine sayı yazmak bir hatadır, yanlışınız o.

3 yıl önce

sonador793751

Benimkini kabul etti ama...ayrica bu bir hata degilki....

3 yıl önce

hasanCft1

Orada tane anlamina gelecek bir kelime yok zaten 16 vermis , tane anlamsiz

2 yıl önce

yaku16
yaku16

bir tane bana verebilirmi?

2 yıl önce

Adreannaa

o on altı gösteriyor ?

2 yıl önce

1043731154

o kadar saati ne yapacakmış?

2 yıl önce

qwertyali

tane dememize gerek kalmadı nedense.

2 yıl önce

murat37079

Kol saati dedim yanlis dedi

7 ay önce

YlmazEmre

tam olarak ne b.k yiyo o saatlerle?

1 yıl önce

FoxyPink1

Watches ı izlenme olarak algılayan ben ...

8 ay önce

AbdssametK3

Bende

2 hafta önce

iitenbilen

"Onun on altı tane saati var" yazdim olmadi. Neymis efendim tane olacakmis adet degil.

2 yıl önce