"Támogatom."

Fordítás:I support him.

4 éve

15 hozzászólás


OldAkita

Az a nagy helyzet hogy az angoltanulás rádöbbent hogy magyarul sem tudok :) Tanultam ugyan valamikor a mondatszerkezet elemzését de rég elfelejtettem. Ahogy olvasgatom a mit miért magyarázatokat, akkor ébredek rá hogy mire megtanulok angolul, addigra talán a magyar nyelvtan érettségin is átmegyek. :)

4 éve

Mabi77
Mabi77

Érdekes, mert én meg elkezdtem tanulni itt a DL-n németül (életemben nem tanultam még, kb. annyit tudtam, amit régi Bundesliga-összefoglalókból kimazsoláztam, gelbe kerte für XY, ein und zwanzichte minute, freistoss stb)., és mivel az angol nyelven folyik, az angolomat is marha jól fejleszti! win-win :-)

4 éve

LajosVeres1

Az "it"-et simán elfogadta.

4 éve

HegiBali

Persze, mert az az angolban az általános alany. Jó tanulást!

4 éve

BalzsHain

Az I support miért nem jó?

4 éve

Mabi77
Mabi77

Mert nincs tárgya, a magyar mondatnak viszont van (rejtett) tárgya.

4 éve

mariann229680

Nekem is rejtély..

3 hónapja

Csongi1122

Nekem simán el fogata

3 éve

TthKlmn
TthKlmn

Olyan nehéz odavésni hogy őt? Egyetemisták!

1 hete

angol14

Szerintem is " I support " és a him vagy her nem kell ebben az esetben!

4 éve

ancillaDomini

Dehogynem kell! A him, her vagy it kell a mondatba, mert a magyar mondat tárgyas ragozású ige. (ki kell gondolatban egészítened (őt v. ezt) Akkor nem kéne, ha magyarban alanyi lenne az ige: "Támogatok" - de ilyet nem nagyon mondunk magyarul:)

4 éve

WannaBeTalk

Éppen ezért jó lenne a magyarról angolra fordításnál valamivel utalni rá, hogy melyik változatról van szó. Ha csak azt látom, hogy Támogatom, akkor nem tudom, hogy him, her vagy it. Egy esetleges szövegkörnyezetből nyilván könnyen kiderülne, de egy szóból nehezen.

4 éve

Tsingiling

Szerintem szabadon választott ebben az esetben, hogy nőt, férfit vagy tárgyat támogatsz. Mindhármat elfogadja szerintem.

4 éve

gericsek

Sajna nem fogadja el. Nekem is evvel van problémám, hogy 1 szóból nem tudom kitalálni pontosan mire is utal .

3 éve

GeGe0071

'I support her'- hibanak veszi...

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.