A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Támogatom."

Fordítás:I support him.

4 éve

7 hozzászólás


OldAkita

Az a nagy helyzet hogy az angoltanulás rádöbbent hogy magyarul sem tudok :) Tanultam ugyan valamikor a mondatszerkezet elemzését de rég elfelejtettem. Ahogy olvasgatom a mit miért magyarázatokat, akkor ébredek rá hogy mire megtanulok angolul, addigra talán a magyar nyelvtan érettségin is átmegyek. :)

4 éve

Mabi77
Mabi77

Érdekes, mert én meg elkezdtem tanulni itt a DL-n németül (életemben nem tanultam még, kb. annyit tudtam, amit régi Bundesliga-összefoglalókból kimazsoláztam, gelbe kerte für XY, ein und zwanzichte minute, freistoss stb)., és mivel az angol nyelven folyik, az angolomat is marha jól fejleszti! win-win :-)

4 éve

LajosVeres1

Az "it"-et simán elfogadta.

4 éve

HegiBali

Persze, mert az az angolban az általános alany. Jó tanulást!

3 éve

BalzsHain

Az I support miért nem jó?

4 éve

Mabi77
Mabi77

Mert nincs tárgya, a magyar mondatnak viszont van (rejtett) tárgya.

4 éve

Csongi1122

Nekem simán el fogata

3 éve