"O bir kariyer sahibi olmak istiyor."

Çeviri:She wants to have a career.

4 yıl önce

34 Yorum


SelukYlmaz

Has neden kullanmadik

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

sahip olmak fiilinin mastar hali "to have". böyle cümlelerde sadece ilk fiil çekimlenir, ikincisi mastar halde kullanılır.

4 yıl önce

AkifDere

neden "to" kullandık. burada "to" nun işlevi ne?

4 yıl önce

erdem96

Gerund-infinitive konusunu çalış . Fiilden sonra bir fiil daha kullanıyorsak ilk fiile göre ikinci fiil ya başına to alır ya da sonuna -ing eklenir.

4 yıl önce

AliTaskoparan

"to" Fiillerin başında olursa Türkçedeki "-mek", "-mak" mastar ekine karşılık geliyor.

3 yıl önce

CelalAyan

cevapla ilgili değil de sistemle ilgili olarak; tabi ki çeviriyi bu şekilde yapmak daha şık duruyor. ama sistemin genelinde motomot çeviri dışındaki yanıtlar yanlış olarak yorumlanıyor hatta bunun savunması da yapılıyor. yukarıdaki örnekte yanlış bilmiyorsam ki öğrenmeye çalışıyorum siz öğretenlerden iyi bilecek değilim ama şimdiki zaman çevirisine yönlendirme yok. bu çeviri 'o bir kariyer sahibi olmak ister'dir ha bu çeviri de şık ama dediğm gibi kendi inisiyatifimde böyle bir çeviri yapsam sistem bunu kabul etmezdi ve yorumcu da bunun şimdiki zaman olmadığını söylerdi

3 yıl önce

Sabkal

iki inisiyatif motomot vs öğrendin diye adam mi oldun :))

2 ay önce

Zembereck

Sahip olmak ile sahip olan olmak arasindasi fark diyebilirmiyiz

3 yıl önce

Onno20

Soruda kız ya da erkek demezken cevapta niye kız olarak yani she veriliyor?

2 yıl önce

ruhawi

o yüzden soruda altı çizili bir şekilde "BÜTÜN" doğru cevapları istiyor.

2 yıl önce

idajet1

Evet cok sacma amk

1 yıl önce

FerhatDemi19

Bu cumleden kisinin he veya she oldugunu nerden analayayim

2 yıl önce

Sedatcelik1

Ben hala şu "a" ve "an" olayini karistiriyorum.

2 yıl önce

elifnur265579

Eğer kendisinden sonra gelen kelime sesli harfle is an örnek an orange sessiz ise a örnek a work

2 yıl önce

Minam23

2 tane dogru cevap olmasi dogru degil

2 yıl önce

gkalpfer

Bildikten sonra iki doğruda olur bir doğruda yeterki yanlışlık olmasın.

1 yıl önce

YavuzAcar2

K 1

1 yıl önce

benimarkm

has olmuyomu?

1 yıl önce

AzraDeveli1

To yazmadim diye yanlis diyo

1 yıl önce

Mahruyann

Hiçbir şık doğru çıkmıyor. Hepsine yanlış diyor.

1 yıl önce

Zeki602719

s takısı neden wants?

1 ay önce

ramazanuzan
ramazanuzan

He veya she fark edermi? He yi kabul etmedi

3 hafta önce

ozcelikltd

Olmak fiili olarak " be" neden kullanilmadi . She wants to be have a carrier. .

4 yıl önce

emrahsahin02

"be" olmak anlamına gelir. Senin yazdığın cümle " O kariyer olmak istiyor" . "have" ise sahip olmak demek.

4 yıl önce

betl74662

Eğer dediğin gibi olursa "O bir kariyere sahip olmak olmak istiyor" gibi bir anlam çıkar, have zaten sahip olmak anlamına geldiği için ekstra be fiilinin olmasına gerek yok

1 yıl önce

SoydanDerm

She wants to own a career neden olmuyor?

4 yıl önce

hmzybk

He wants that he has a career why is it not

4 yıl önce

mehmetali148672

HxbcbdjdbkaujKajd

2 yıl önce

Zehrazdemi10

Soru da belirsiz bir cinsiyet var ve she çıkıyo cevap. Sonra yanlış yaptığım soru tekrar sorulduğunda ise bu sefer he diyo anlamadım vallahi biri bunu açıklasın rica ediyorum!

2 yıl önce

bestanyam

ha 'she' olmuş ha 'he' .iki şıkta aynı değil mi?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

3 yıl önce

bestanyam

saol

3 yıl önce

CelalAyan

Büyük harfle yazmanız anlamamızda çok yardımcı oldu teşekkür ederiz

3 yıl önce

PerfectionistEVK

Bu noktada "to have" gibi infinitive bi yapinin kullanilmasi sacma olmus uygulamanin sureci acisindan. Daha buna dair fikri olmayan cok kisi olmustur bu noktada eminim

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.