"O bir kariyer sahibi olmak istiyor."

Çeviri:She wants to have a career.

4 yıl önce

21 Yorum


SelukYlmaz

Has neden kullanmadik

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

sahip olmak fiilinin mastar hali "to have". böyle cümlelerde sadece ilk fiil çekimlenir, ikincisi mastar halde kullanılır.

4 yıl önce

AkifDere

neden "to" kullandık. burada "to" nun işlevi ne?

4 yıl önce

erdem96

Gerund-infinitive konusunu çalış . Fiilden sonra bir fiil daha kullanıyorsak ilk fiile göre ikinci fiil ya başına to alır ya da sonuna -ing eklenir.

4 yıl önce

AliTaskoparan

"to" Fiillerin başında olursa Türkçedeki "-mek", "-mak" mastar ekine karşılık geliyor.

3 yıl önce

CelalAyan

cevapla ilgili değil de sistemle ilgili olarak; tabi ki çeviriyi bu şekilde yapmak daha şık duruyor. ama sistemin genelinde motomot çeviri dışındaki yanıtlar yanlış olarak yorumlanıyor hatta bunun savunması da yapılıyor. yukarıdaki örnekte yanlış bilmiyorsam ki öğrenmeye çalışıyorum siz öğretenlerden iyi bilecek değilim ama şimdiki zaman çevirisine yönlendirme yok. bu çeviri 'o bir kariyer sahibi olmak ister'dir ha bu çeviri de şık ama dediğm gibi kendi inisiyatifimde böyle bir çeviri yapsam sistem bunu kabul etmezdi ve yorumcu da bunun şimdiki zaman olmadığını söylerdi

3 yıl önce

Sabkal

iki inisiyatif motomot vs öğrendin diye adam mi oldun :))

4 hafta önce

Zembereck

Sahip olmak ile sahip olan olmak arasindasi fark diyebilirmiyiz

3 yıl önce

Onno20

Soruda kız ya da erkek demezken cevapta niye kız olarak yani she veriliyor?

2 yıl önce

ruhawi

o yüzden soruda altı çizili bir şekilde "BÜTÜN" doğru cevapları istiyor.

2 yıl önce

idajet1

Evet cok sacma amk

11 ay önce

FerhatDemi19

Bu cumleden kisinin he veya she oldugunu nerden analayayim

2 yıl önce

Sedatcelik1

Ben hala şu "a" ve "an" olayini karistiriyorum.

2 yıl önce

elifnur265579

Eğer kendisinden sonra gelen kelime sesli harfle is an örnek an orange sessiz ise a örnek a work

2 yıl önce

Minam23

2 tane dogru cevap olmasi dogru degil

2 yıl önce

gkalpfer

Bildikten sonra iki doğruda olur bir doğruda yeterki yanlışlık olmasın.

1 yıl önce

YavuzAcar2

K 1

1 yıl önce

benimarkm

has olmuyomu?

1 yıl önce

AzraDeveli1

To yazmadim diye yanlis diyo

1 yıl önce

Mahruyann

Hiçbir şık doğru çıkmıyor. Hepsine yanlış diyor.

11 ay önce

Zeki602719

s takısı neden wants?

1 saat önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.