1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have a cat and a dog."

"I have a cat and a dog."

Çeviri:Benim bir kedim ve bir köpeğim var.

February 5, 2014

44 Yorum


potterheadsude22

Benim bir köpeğim ve kedim var yazdım kabul etmedi Ha kedi Ha kopek ikiside cumlede gecmiyor mu


selim44142

Geçiyor olması birşeyi değiştirmez sırasına göre yazman gerekiyor


potterheadsude22

Herkes sen yanlis yazmışın felan filan yazmışlar insanlık hali hata yapmış olamazmı


5151oyku

Ben dede öyle oldu


harun720784

Sadece yanlışlaka kedi ve köpeğin yerini değişdirdim


kimyakimya

okuyan adam hızlı okuyunca "ay hew e ket end dıdog" diye duydum :'(


MuammerUzu1

Bu kadar hızlı , rahatsız edici


ByEvirgen

"Bir köpeğim ve bir kedim var" ı neden kabul etmediğini söyleyebilir misiniz?


missald

"ben bir kedi ve köpeğe sahibim" de aynı olmaz mı?


-_darkgirl_-

bende öyle yazdım


ElaCanAli

Bide konuşurken hızlı konuşuyor


Cemal_efe_33

Yanlislikla elim deydi hemen can gitti bence 2. Bir hak olmali


Raz829812

Cumle doğru ama yanlis deniyor neden acaba..cevaptaki yorumda beninkiyle ayni oysaki,anlamadim


sude620197

Neden hava geliyor


lilisa_

Kolay bir soru


Grsel57943

Benim bir kedim ve köpeğim var yazdım. Saçma ama benim yazdığım cümlenin aynısı doğru diye yazıyor. Benim cevabım ile doğru dediği aynı


HeLLoEthni

Ya embesil misiniz, ha "Benim bir köpeğim ve kedim var" demişsin ha "Benim bir kedim ve köpeğim var" GELİŞTİRİN ŞU ÇEVİRİYİ ARTIK


MhwrbJ

Kaplumbağa simgesine tıklarsanız çok yavaş duyacaksınız


ykg3ck

Doğru yazdığım halde kabul etmedi


MuammerUzu1

Bu kadar hızlı okumak zorunda mı. Çok hızlı okuyunca kelimeler karışıyor. Anlayamayayınca da, öğrenme hevesi kayboluyor.


QUEENwolf1905

Niye yavaş hali yok


m-a-k-a-r-a

Benim elim tuşa yanlışıkla dokundu


Leyla634947

Çok hızlı konuşunca anlaşılması güç oluyor.


iro553547

Çok hıxlı okuduğu için anlamadım


uso266992

Yavaşlatma ya basınca yinede hızlı söylüyor bu acilen düzeltilmeli


Zeynepmino

Bu sesi hiç sevmiyorum artislik taslıyor gibi


lkKl13

I have a cat and (a dog) ama (the dog) diye okuyor gibi


73Agit73

Orada bir kopegim derken "a" duyulmuyor yazmadigim icin yanlis cikti


73Agit73

Ben bu ingilizcenin amk


73Agit73

Ben bu ingilizcenin amk.


73Agit73

Ben bu ingilizcenin amk


Hilalimek15

Ses doğru duyulmuyor, dog kelimesi sanki duck diyor gibi o yüzden


sabri509176

ı have cat and a dog dogru yazdım kabul etmedi bu program sikintili galiba silecegim bu gidiş le

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.