"Not for me, thank you."

Fordítás:Nekem nem, köszönöm.

4 éve

15 hozzászólás


Lakkoka

Jelentsd be, hibának és akkor a későbbiekben ezt javítani fogják. E-mailt is kapsz róla.

4 éve

lgalfi

Nem nekem lesz ,köszönöm . miért nem helyes?:)

4 éve

derhibogab

mert a lesz szó nincs benne az angol szövegben....

4 éve

Raven9999

A ,,nem nekem kösz" az miért nem jó? :D

3 éve

harytomi
harytomi

A kösz a bibi mert az thanks a thank you az köszönöm

2 éve

mtoud

Nem nekem, köszönöm. - ezt is elfogadja

4 éve

AttilaSzcs8

Ne nekem köszönd.... Miért nem jó?

3 éve

KsaKata

"Nekem nem, kösz" Miért nem jó?

3 éve

methosraven87
methosraven87

Szerintem csak a kösz miatt. Thank you = Köszönöm. Thanks = Kösz/köszi.

3 éve

ZsoltSztan

A for-t nem mondta

3 éve

Scrin1
Scrin1

"Nem magamnak köszönöm." Ez miért nem jó?

2 éve

vilmos301887

Nneemm sszzáámmiitt iissmmééttllééssnneekk

1 éve

JuditGabri1

Helyesen írtam mégse fogadtátok el:-/

2 éve

dudyka

nem nekem ,................................ugyanazt jelenti mint a "nekem nem"

1 éve

TthKlmn

For me not jeleti azt hogy nem nekem?

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.