1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Not for me, thank you."

"Not for me, thank you."

Fordítás:Nekem nem, köszönöm.

February 5, 2014

16 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Lakkoka

Jelentsd be, hibának és akkor a későbbiekben ezt javítani fogják. E-mailt is kapsz róla.

February 5, 2014

lgalfi

Nem nekem lesz ,köszönöm . miért nem helyes?:)

February 5, 2014

derhibogab

mert a lesz szó nincs benne az angol szövegben....

February 22, 2014

Raven9999

A ,,nem nekem kösz" az miért nem jó? :D

September 19, 2015

harytomi

A kösz a bibi mert az thanks a thank you az köszönöm

March 14, 2016

mtoud

Nem nekem, köszönöm. - ezt is elfogadja

February 7, 2014

AttilaSzcs8

Ne nekem köszönd.... Miért nem jó?

April 25, 2015

KsaKata

"Nekem nem, kösz" Miért nem jó?

August 8, 2015

methosraven87

Szerintem csak a kösz miatt. Thank you = Köszönöm. Thanks = Kösz/köszi.

August 31, 2015

ZsoltSztan

A for-t nem mondta

October 11, 2015

AncientDionysus

"Nem magamnak köszönöm." Ez miért nem jó?

July 13, 2016

vilmos301887

Nneemm sszzáámmiitt iissmmééttllééssnneekk

June 6, 2017

JuditGabri1

Helyesen írtam mégse fogadtátok el:-/

December 2, 2015

dudyka

nem nekem ,................................ugyanazt jelenti mint a "nekem nem"

July 31, 2017

TthKlmn

For me not jeleti azt hogy nem nekem?

January 3, 2018

harytomi

For me To me, melyik az igazi? Melyiket mikor, erre is kellene valamit mondani!

February 8, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.