"Thereareobjects."

Fordítás:Vannak tárgyak.

4 éve

23 hozzászólás


Tompi76

Szerintem helyesen "There are objects there." Mivel a "there are objects" csak annyit jelent, hogy "vannak tárgyak" Vagy úgy lenne még helyes, hogy "The objects are there.", " A tárgyak ott vannak."

4 éve

grrita

"There are objects." Fordítás: Vannak tárgyak. http://webnyelv.hu/?tag=there-are Van egy könyv az asztalon. / There is a book on the table. A könyv az asztalon van. / The book is on the table.

4 éve

zetorka

szerintem is, elég ritkán használja a there is/there are-t a program

4 éve

Tompi76

Viszont gyorsan reagálnak a javaslataimra, kettőre már kaptam is visszajelzést, hogy helyes volt a megoldásom :-)

4 éve

zetorka

hova kaptad?

4 éve

Tompi76

E-mailben kaptam visszajelzést.

4 éve

zetorka

most néztem meg és már 15 javaslatomat elfogadták :D

4 éve

zetorka

kár hogy nem ide, a szemetes mélcímemet adtam meg :(

4 éve

Tompi76

na látod:-)

4 éve

zsalica

szerintem is igazad van, és milyen nyelven irsz nekik ha hibáz észlesz? Csak kiváncsiságból kérdezem

4 éve

Tompi76

Magyarul természetesen :-)

4 éve

zsalica

és megértik???? Ők nem amerikaiak??

4 éve

Tompi76

Most ugye csak viccelsz? :-) Nem tudom, nem hiszem, hogy azok lennének. Vagy ha igen, akkor igen jól írnak magyarul. Ha amerikaiak lennének akkor nem írnának sokszor teljesen logikátlan angol mondatot.

4 éve

zsalica

Nem vicceltem, kérdeztem

4 éve

JudithMadai

Az oldalnak vannak termeszetesen Magyar moderatorai es ok vegzik a javitasokat. Valaszolnak a jelzeseinkre,stb. Nekem is rengeteg javaslatomat elfogadtak mar.

4 éve

oregkvinto

igen vannak tárgyak! ez mit akar jelenteni? mindenki tudja hogy vannak tárgyak! mondaton kívül mikor használunk ilyen kifejezést?Help me please! remélem ezt jól írtam vagy gondoltam!

4 éve

brigittacsilla

Szemetes emailcim :)

4 éve

zetorka

és milyen jól jártam, hogy a duo miatt beléptem oda, mert így megtaláltam egy fontos levelet! :D

4 éve

CserniZsu

de jól elbeszélgettek! :)

4 éve

fectroll
fectroll

Látod, olyan mint az iskola. Ott is mindig tanulás helyett ökörségeket csináltunk. Köszönöm nektek, hogy nosztalgiázhatok, s átérezhetem, hogy milyen idegesítő lehetett ez a felnőtteknek.....

4 éve

Feri906341

"Ott vannak tárgyak"_mért nem jó?

1 éve

PalNabilek

A "Vannak célok" miért is nem jó? Miből lehet tudni, hogy tárgyakról van szó?

7 hónapja

miklos44

Az "object" "cél"- t is jelent!!!

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.