1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She wears my shoes."

"She wears my shoes."

Fordítás:Az én cipőmet hordja.

February 5, 2014

10 hozzászólás


tabithachorsica

'A cipőm van rajta.' Nem fogadta el mert 'Az én cipőm... ez vicc


carmina100

azt irtam cipöimet és elfogadta, de másik lehetséges válasznak a cipömet adta. A shoes nem többesszám? és a shoe´s a birtokos jelölés?


Marcell.Horvath

Magyarban nem hangsúlyozzuk ki a többesszámot ilyen esetben. Az angol még akkor is többesszámot használ, ha amúgy nincs két dolog: trousers, glasses. (Tudom, a nadrágnak két szára van és a szemüvegnek is két lencséje...)


carmina100

Köszi.Igy már értem. Azt hiszem az zavart meg, hogy a képeknél csak shoe-t ir, meg pant-et. :)


Marcell.Horvath

Az én cipőmet hordja.


EnnEnn1

Viseli az én cipőm. - Elfogadta....jeee


CsehAnett

"Viseli a cipőm" és elfogadta


ThomasGaal

Az én kiírása nélkül is egyértelmű az egyes szám első személy!


TheBloodMC1

a Cipőmet használja az nem jóó???


schatti29

Az a legjobb amikor a rejtett alany miatt nem fogadja el...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.