"The food"

Fordítás:Az étel

February 5, 2014

20 hozzászólás


beryos04

Nekem elfogatha,hogy A kaja

December 2, 2015

SzemokeCse

Ezt egy leckeben4-szer adta pedig el se rontottam


Lilla75032

Mert mindent többször ad,h megjegyezd


spaceadam

Azt nem fogadta el,hogy kaja


Zoltan49

Mert az szleng szó, nem magyar szó.


DvidKolbe

Nekem elfogadta azt hogy kaja.


DenkRebeka

:( nekem sem de azt könnyebb és gyorsabb leírni


Zoltan49

Az élelem formát is elfogadja.


Angyalka13

Nem fogadja el azt a fordítást hogy Étel ! :( de furán hangzik az hogy Az étel O.o érdekes de 8 ...


SzemokeCse

Ha a teknosre messz lehet hallani es erteni is ( ;


a_human__

Mindig kaját akarok írni, mire eljut a tudatomig, hogy azt tuti nem fogadja el:D És milyen jól gondoltam a kommenteket olvasva.


Leanon1

+Szőke Vuktória Anna: tényleg ? Na ne mond hogy nem jó kifejeszés?? Ezt a zsenit :D


thelastlac

Vki lessz a barátom?


YOLOPONY

Szerintem a kaja az tök elfogadható ugyan azt jelenti mint az ennivaló sőt a kaja az angolosabb:)


BelaMolnar0

Az eledelt nem fogadta el........


kristof383792

nekem elfogadta hogy a kaja :D

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.