"Thefood"

Fordítás:Az étel

4 éve

20 hozzászólás


beryos04

Nekem elfogatha,hogy A kaja

2 éve

kristof383792

nekem is

2 hónapja

SzemokeCse

Ha a teknosre messz lehet hallani es erteni is ( ;

3 éve

SzemokeCse

Ezt egy leckeben4-szer adta pedig el se rontottam

3 éve

beryos04

:D

2 éve

Lilla75032

Mert mindent többször ad,h megjegyezd

2 éve

spaceadam

Azt nem fogadta el,hogy kaja

4 éve

Zoltan49

Mert az szleng szó, nem magyar szó.

3 éve

DvidKolbe

Nekem elfogadta azt hogy kaja.

2 éve

Lord_Raven

nekem se! :D

3 éve

DenkRebeka

:( nekem sem de azt könnyebb és gyorsabb leírni

3 éve

Zoltan49

Az élelem formát is elfogadja.

3 éve

Angyalka13

Nem fogadja el azt a fordítást hogy Étel ! :( de furán hangzik az hogy Az étel O.o érdekes de 8 ...

3 éve

a_human__

Mindig kaját akarok írni, mire eljut a tudatomig, hogy azt tuti nem fogadja el:D És milyen jól gondoltam a kommenteket olvasva.

2 éve

Leanon1

+Szőke Vuktória Anna: tényleg ? Na ne mond hogy nem jó kifejeszés?? Ezt a zsenit :D

2 éve

Leanon1

*Viktória

2 éve

thelastlac

Vki lessz a barátom?

2 éve

YOLOPONY

Szerintem a kaja az tök elfogadható ugyan azt jelenti mint az ennivaló sőt a kaja az angolosabb:)

2 éve

BelaMolnar0

Az eledelt nem fogadta el........

1 éve

kristof383792

nekem elfogadta hogy a kaja :D

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.