1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girl always wants to win…

"The girl always wants to win."

Fordítás:A lány mindig nyerni akar.

August 4, 2016

5 hozzászólás

Népszerű témák szerint

gabocamano

ha azt írom, hogy akar nyerni, az nem azonos avval, hogy nyerni akar? na csak azért, mert olyan idiótaságokat is elfogad, hogy nem értem ezt a pontlevonást. nem kellene frissíteni, vagy átnézni?????????????????

August 4, 2016

Bla585587

Mindig nyerni akar a lány miért nem jó?


Hanti01

a lány állandóan nyerni akar Ezt miért nem fogadja el


IstkLajos

A lány örökké nyerni akar miért nem jó?


danubajusz

Mert nincs benne sehol a "forever" szó. Bár azt én se értem az "állandóan" miért nem jó a "mindig" helyett

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.