1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The animals see themselves i…

"The animals see themselves in the water."

Çeviri:Hayvanlar kendilerini suda görür.

February 5, 2014

18 Yorum


msg27

suyun icinde gorur olmaz mi?


M..Akif

Kelime kelime tercüme edersen öyle ama, aynada suda vs derinlik hissi olan görüntüler için "in" tv gibi yüzeysel olanlar için "on" kullanılıyor.


gokgo

Kralsın Akif abi, merak dururdum bazen meczup başıma :)


murty6

Bu bi kalip "in the mirror" da var mesela o zamanda aynanin icinde dememiz gerekiyor olurdu


Aquapena

kendini ve kendilerini aynı anlamda... rapor edildi...


ErKutsal

ha suyun icinde ha suda ... ayni sey degil mi?


ErdiTartar

Çok detay bunlar ya! amaç ingilizcemi öğrenmek yoksa ingilizce ya da türkçe dil bilgisimi öğrenmek? Ne demek istiyor amaç onu anlamaya çalışmak olmalı bu kadar detaya ingilizi amerikanı girmiyordur.


osmanndal

hayvanlar kendilerini suyun içinde görürler neden kabul etmedi?


EdaBetlKAR

"Hayvanlar suda kendini görür" de Türkçe kurallarına göre doğru bir cümle ancak kabul etmedi


Mr.NO_

Bu soruyu kaç kere daha soracaksınız?


prenses2019

Hayvanlar suda kendini görür neden olmuyor ki??!?


MustiBera

Hayvanlar kendilerini nasıl görüyor acaba?


alican.dem

Bu arada on kullanilsa daha iyi degil mi suyun ustunde ya goruntu ?


nilsen12

" In " icinde anlaminda, bircok soruda icinde yazinca kabul ediyordu, bunda cevap hatali cikti, mantigi nedir


ilhan.

Suyun ici baska bir yer mi oluyor acaba peh


ErdemSubak

themselves=birbirlerini?


Sevalpin78

HAYVANLAR SUDA KENDİLERİNİ GÖRÜR niçin yanlış


X.Lisa.x_

Aklınız karışmasın sadece 's takısını birleştirmişler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.