"The animals see themselves in the water."

Çeviri:Hayvanlar kendilerini suda görür.

February 5, 2014

14 Yorum


msg27

suyun icinde gorur olmaz mi?

February 8, 2015

M..Akif

Kelime kelime tercüme edersen öyle ama, aynada suda vs derinlik hissi olan görüntüler için "in" tv gibi yüzeysel olanlar için "on" kullanılıyor.

June 14, 2015

murty6

Bu bi kalip "in the mirror" da var mesela o zamanda aynanin icinde dememiz gerekiyor olurdu

January 19, 2016

ErKutsal

ha suyun icinde ha suda ... ayni sey degil mi?

February 15, 2015

Aquapena

kendini ve kendilerini aynı anlamda... rapor edildi...

March 5, 2015

ErdiTartar

Çok detay bunlar ya! amaç ingilizcemi öğrenmek yoksa ingilizce ya da türkçe dil bilgisimi öğrenmek? Ne demek istiyor amaç onu anlamaya çalışmak olmalı bu kadar detaya ingilizi amerikanı girmiyordur.

January 10, 2015

osmanndal

hayvanlar kendilerini suyun içinde görürler neden kabul etmedi?

March 11, 2015

EdaBetlKAR

"Hayvanlar suda kendini görür" de Türkçe kurallarına göre doğru bir cümle ancak kabul etmedi

April 2, 2016

Mr.NO_06

Bu soruyu kaç kere daha soracaksınız?

December 29, 2017

prenses2019

Hayvanlar suda kendini görür neden olmuyor ki??!?

January 30, 2019

alican.dem

Bu arada on kullanilsa daha iyi degil mi suyun ustunde ya goruntu ?

March 16, 2015

nilsen12

" In " icinde anlaminda, bircok soruda icinde yazinca kabul ediyordu, bunda cevap hatali cikti, mantigi nedir

July 2, 2015

ilhan.

Suyun ici baska bir yer mi oluyor acaba peh

September 2, 2015

ErdemSubak

themselves=birbirlerini?

March 16, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.