"She reads him a newspaper."

Fordítás:Felolvas neki egy újságot.

February 5, 2014

24 hozzászólás


EwiiL

fura hogy a felolvassa szót nem fogadja el csak a felolvast...

February 8, 2014

krisztinabeata

Azért nem, mert ott van a határozatlan névelő.

March 15, 2015

Gallpapa

Bocs mindenkitől! akiben zűrzavart okozhattam. A tanárnővel kielemeztük e mondatot és a szószerkezet jó szerinte, így szerintem is. Mivel a him jelen esetben a mondat tárgya, tehát tárgyas eset. A " She reads a newspaper for him." ugyan azt jelenti csak ebben az esetben részes esetet használunk, tehát "Ő felolvas egy újságot számára." Az hogy magyartalan az nem meglepő, hiszen nem magyarul van kigondolva. Más a szószerkezet, más a gondolkodásmód, és más a kultúra is amit ha megtanulunk angolul,talán majd egyszer meg is értünk.

February 19, 2014

krumplika

de nem for him lenne?

February 5, 2014

Andras24

Ez olyan ** magyartalan hogy az már fáj.... ö olvas neki az újságból is simán megfelelne...

February 6, 2014

-mate001-

Ez a leghülyébb lecke

July 21, 2014

helyes29

odalőnék

September 19, 2014

pinterc

Véletlenül azt írtam, hogy "elolvas neki egy újságpapírt" :D :D ...nem fogadta el

September 17, 2014

AttilaDsa

Elfáradtam... Fel-el-le... :(

February 12, 2014

palma.tama

érthetetlenül mondja a himet meg a hert is...

February 18, 2014

NZsuzsa1

elolvas neki egy újságot....miért nem jó???

April 4, 2014

SzabolcsBr

En is ezt kerdezem!

June 28, 2014

gaszabo

Nálam nem fogadta el az "újságpapírt"

April 12, 2014

LszlVarga8

Érdekes! Máskor nem fogadja el a she-t nőnek.

April 15, 2014

LszlVarga8

Csak simán ő felolvas

April 15, 2014

Karoly1456

A nő felolvas a férfinak egy újságot miért nem jó?

April 17, 2014

SoDragonfly

Nem fogadja el a helyes megoldásom.. És ezt irja helyesnek ő olvas a egy újságot..

February 23, 2015

pusomaj570

Hogy lehet megjegyezni őket könnyebben? Össze vagyok zavarodva. Már az egyes számot is keverem a többesszámmal, stb. Lehet valamit egyszerűsíteni?

March 4, 2015

LaszloEnyingi

Olvassa az ő újságad

February 4, 2016

Leilacica

Nekem nem fogadja el amit irtam es eleve azt irta hogy A LANY ELOLVAS A EGY UJSAGOT

March 10, 2017

GabriellaK242910

Szerintem az is jó, hogy "ő OLVASSA neki az újságot. Ha pl. kontraszként mondom, hogy nem a férfi...

September 14, 2017

Judit610152

Újságot felolvasni??? Szerintem újságból lehet csak felolvasni, tehát a válasz szerintem: Újságból olvas fel neki.

October 19, 2017

LszlBabrny

Ki szerint lenne időm beszélgetés közben nekiállni kielemezni egy k. mondatot? Alig néznének hülyének

January 24, 2018

KovBen1129

' Ő elolvas a egy újságot. '

Niceone.

May 17, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.