1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She reads him a newspaper."

"She reads him a newspaper."

Fordítás:Felolvas neki egy újságot.

February 5, 2014

26 hozzászólás


EwiiL

fura hogy a felolvassa szót nem fogadja el csak a felolvast...


krisztinabeata

Azért nem, mert ott van a határozatlan névelő.


Gallpapa

Bocs mindenkitől! akiben zűrzavart okozhattam. A tanárnővel kielemeztük e mondatot és a szószerkezet jó szerinte, így szerintem is. Mivel a him jelen esetben a mondat tárgya, tehát tárgyas eset. A " She reads a newspaper for him." ugyan azt jelenti csak ebben az esetben részes esetet használunk, tehát "Ő felolvas egy újságot számára." Az hogy magyartalan az nem meglepő, hiszen nem magyarul van kigondolva. Más a szószerkezet, más a gondolkodásmód, és más a kultúra is amit ha megtanulunk angolul,talán majd egyszer meg is értünk.


krumplika

de nem for him lenne?


Andras24

Ez olyan ** magyartalan hogy az már fáj.... ö olvas neki az újságból is simán megfelelne...


-mate001-

Ez a leghülyébb lecke


pinterc

Véletlenül azt írtam, hogy "elolvas neki egy újságpapírt" :D :D ...nem fogadta el


AttilaDsa

Elfáradtam... Fel-el-le... :(


palma.tama

érthetetlenül mondja a himet meg a hert is...


NZsuzsa1

elolvas neki egy újságot....miért nem jó???


SzabolcsBr

En is ezt kerdezem!


gaszabo

Nálam nem fogadta el az "újságpapírt"


LszlVarga8

Érdekes! Máskor nem fogadja el a she-t nőnek.


LszlVarga8

Csak simán ő felolvas


Karoly1456

A nő felolvas a férfinak egy újságot miért nem jó?


SoDragonfly

Nem fogadja el a helyes megoldásom.. És ezt irja helyesnek ő olvas a egy újságot..


pusomaj570

Hogy lehet megjegyezni őket könnyebben? Össze vagyok zavarodva. Már az egyes számot is keverem a többesszámmal, stb. Lehet valamit egyszerűsíteni?


LaszloEnyingi

Olvassa az ő újságad


Leilacica

Nekem nem fogadja el amit irtam es eleve azt irta hogy A LANY ELOLVAS A EGY UJSAGOT


GabriellaK242910

Szerintem az is jó, hogy "ő OLVASSA neki az újságot. Ha pl. kontraszként mondom, hogy nem a férfi...


Zsuzsi182464

AZ újságot = the newspaper; EGY újságot = a newspaper.
Melyik van a mondatban?


Judit610152

Újságot felolvasni??? Szerintem újságból lehet csak felolvasni, tehát a válasz szerintem: Újságból olvas fel neki.


LszlBabrny

Ki szerint lenne időm beszélgetés közben nekiállni kielemezni egy k. mondatot? Alig néznének hülyének


xaverich

' Ő elolvas a egy újságot. '

Niceone.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.