A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She reads him a newspaper."

Fordítás:Felolvas neki egy újságot.

4 éve

24 hozzászólás


EwiiL

fura hogy a felolvassa szót nem fogadja el csak a felolvast...

4 éve

krisztinabeata

Azért nem, mert ott van a határozatlan névelő.

3 éve

Gallpapa

Bocs mindenkitől! akiben zűrzavart okozhattam. A tanárnővel kielemeztük e mondatot és a szószerkezet jó szerinte, így szerintem is. Mivel a him jelen esetben a mondat tárgya, tehát tárgyas eset. A " She reads a newspaper for him." ugyan azt jelenti csak ebben az esetben részes esetet használunk, tehát "Ő felolvas egy újságot számára." Az hogy magyartalan az nem meglepő, hiszen nem magyarul van kigondolva. Más a szószerkezet, más a gondolkodásmód, és más a kultúra is amit ha megtanulunk angolul,talán majd egyszer meg is értünk.

4 éve

krumplika

de nem for him lenne?

4 éve

Andras24

Ez olyan ** magyartalan hogy az már fáj.... ö olvas neki az újságból is simán megfelelne...

4 éve

-mate001-

Ez a leghülyébb lecke

4 éve

helyes29

odalőnék

3 éve

pinterc

Véletlenül azt írtam, hogy "elolvas neki egy újságpapírt" :D :D ...nem fogadta el

3 éve

AttilaDsa
AttilaDsa

Elfáradtam... Fel-el-le... :(

4 éve

palma.tama

érthetetlenül mondja a himet meg a hert is...

4 éve

NZsuzsa1

elolvas neki egy újságot....miért nem jó???

4 éve

SzabolcsBr

En is ezt kerdezem!

4 éve

gaszabo

Nálam nem fogadta el az "újságpapírt"

4 éve

LszlVarga8

Érdekes! Máskor nem fogadja el a she-t nőnek.

4 éve

LszlVarga8

Csak simán ő felolvas

4 éve

Karoly1456

A nő felolvas a férfinak egy újságot miért nem jó?

4 éve

SoDragonfly

Nem fogadja el a helyes megoldásom.. És ezt irja helyesnek ő olvas a egy újságot..

3 éve

pusomaj570

Hogy lehet megjegyezni őket könnyebben? Össze vagyok zavarodva. Már az egyes számot is keverem a többesszámmal, stb. Lehet valamit egyszerűsíteni?

3 éve

LaszloEnyingi

Olvassa az ő újságad

2 éve

Leilacica

Nekem nem fogadja el amit irtam es eleve azt irta hogy A LANY ELOLVAS A EGY UJSAGOT

1 éve

GabriellaK242910

Szerintem az is jó, hogy "ő OLVASSA neki az újságot. Ha pl. kontraszként mondom, hogy nem a férfi...

11 hónapja

Judit610152

Újságot felolvasni??? Szerintem újságból lehet csak felolvasni, tehát a válasz szerintem: Újságból olvas fel neki.

9 hónapja

LszlBabrny

Ki szerint lenne időm beszélgetés közben nekiállni kielemezni egy k. mondatot? Alig néznének hülyének

6 hónapja

KovBen1129

' Ő elolvas a egy újságot. '

Niceone.

3 hónapja