Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"I want for him to do his work."

Vertaling:Ik wil dat hij zijn werk doet.

4 jaar gelden

2 opmerkingen


Sjoerdje74

Volgens mij is de Engelse zin fout. Die zou moeten zijn:"I want him to do his work."

4 jaar gelden

Celine1988
Celine1988

Je hebt gelijk, hier is het gebruik van for overbodig. De constructie for-to- infinitive is best lastig. De volgende link geeft voorbeelden waar het wel kan:

http://ocelot.nnz-home.net/english/index.php/grammar/nff/inf/68-the-for-to-infinitive-construction

4 jaar gelden