1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Szeretjük a madarakat, de sz…

"Szeretjük a madarakat, de szeretjük a teknősöket is."

Fordítás:We like birds, but we also like turtles.

February 5, 2014

15 hozzászólás


Barakov

A the eleg bizonytalanul mozog a szavak elott...


mavlac

Nekem a but furcsa valamiért. Nem akkor használja az angol, ha a második mondatrész ellentétes az elsővel?


Sirsemy

Igen, akkor is használja. E mellett van egy másik, mikor 'hanem' értelemben van használva. Illetve vannak bizonyos kifejezések: All but one. Aminek a jelentése: Egyet kivéve.


atomjani

A helyes válasz tükörfordítása szerint mi is szeretjük a teknősöket. Vagy az also ilyen esetben csak az ige előtt lehet?


der_csoppy

nem csak ott lehet, de arra vonatkozik.


ludanyigy

Szerintetek jó a "We love birds, but we also love the turtles." mondat, mert a felelet választós feladatban azt is jó válasznak írja?


Sirsemy

Igen, mert vonatkozhat egy bizonyos teknőscsoportra - akkor kell a 'the'. Vagy általános értelemben is szeretheti a teknősöket, akkor meg nem kell a 'the'.


nandor.nag

Pontos fordítást adtam, de nem fogadta el. Jelentem, talán módosítják!


zsalica

also-t a végére irtam, nagyon gáz????? merthogy nem fogadta el


nyusziagyar

A végére inkább a "too"-t lehetne írni. ;)


A.vao.0

Azt nem fogadta el.


Nusi_

"Asot" ige elött, BE utan írjuk.


Nusi_

Bocsi elirtam, "also"-t


renavegh

We like the birds but we like the turtles too


margitsumser

Miért nem fogadja el ha the birds - the turtles -t írtam? Miért nem szükséges a THE?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.