Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You have a book."

Çeviri:Senin bir kitabın var.

4 yıl önce

13 Yorum


AyvanduR

You meselesinde siz veya sen olduğunu neye göre belirliyoruz

4 yıl önce

deniz000

Belirlemiyorsun. Her ikisi de you demek. Aynı "bin" hem sayı, hem de binmek anlamına geldiği gibi. :-)

4 yıl önce

MerveBkkl

Ama Türkçemiz sağolsun cümle içinde kullandığımızda ikisini de anlıyoruz, ama you gerçekten sen mi siz mi olduğu anlaşılmıyor ;)

4 yıl önce

ALTANIL

Anlaşılmadığı için ikisine de you de çözülür :)

3 yıl önce

mustafaselviolu

evet Türkçe daha kolay

2 yıl önce

mustafaselviolu

evet

2 yıl önce

mustafaselviolu

noktalara bas

2 yıl önce

mfa342247

You sen demek ama siz ne demek onu bilmiyorum

2 yıl önce

Damla964623

How old are you

15 saat önce

tcombuter

Anlamıyorum ki :(

4 yıl önce

mustafaselviolu

neyi

2 yıl önce

anafor26

Kitap senin yazdim yanlış mış

3 yıl önce

zgeAydoduo

Cevap senin bir kitabınvar

1 ay önce