1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You have a book."

"You have a book."

Çeviri:Senin bir kitabın var.

February 5, 2014

10 Yorum


AyvanduR

You meselesinde siz veya sen olduğunu neye göre belirliyoruz

June 9, 2014

deniz000

Belirlemiyorsun. Her ikisi de you demek. Aynı "bin" hem sayı, hem de binmek anlamına geldiği gibi. :-)


MerveBkkl

Ama Türkçemiz sağolsun cümle içinde kullandığımızda ikisini de anlıyoruz, ama you gerçekten sen mi siz mi olduğu anlaşılmıyor ;)


ALTANIL

Anlaşılmadığı için ikisine de you de çözülür :)


helin408622

Have gibi dil bilgisi içeren kelimelerin anlamları verilmior bu çok saçma sonuçta dil bilgisini tam olarak bilmeden tam bir cümle kurmayız


tcombuter

Anlamıyorum ki :(


zgeAydoduo

Cevap senin bir kitabınvar


Yamac628365

The eklememiş kitap-ın yerine kitap var demesi gerekmez mi?


tark361116

You sen demek Your senin demek burda you yu senin olarak kullanmış hatalımı deilse neden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.