1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I find it."

"I find it."

Fordítás:Megtalálom.

February 5, 2014

9 hozzászólás


pktibi

Mibol lehet tudni hogy azt jelenti ''megtalalom''


FromLimerick

az igéből: find/found!found - második alak a múlt, első a jelen, 3. meg a ... hát mindenféle helyen haszánlják (participle)


zoltan.kon1

Nincs is olyan lehetőség


Vercsa11

Találtam miért nem jó?


moszatov

Mert múlt idő


Luigi423198

"TALÁLOM AZT" Nem fogadja el ez a ***


Pocsimomon

Meglelem, miért nem jó?? :)


Zoltn712467

Beírom hogy megtalálom nem fogadja el,erre kiírja hogy megtalálom???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.