A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I find it."

Fordítás:Megtalálom.

4 éve

8 hozzászólás


pktibi
pktibi

Mibol lehet tudni hogy azt jelenti ''megtalalom''

3 éve

FromLimerick

az igéből: find/found!found - második alak a múlt, első a jelen, 3. meg a ... hát mindenféle helyen haszánlják (participle)

3 éve

zoltan.kon1

Nincs is olyan lehetőség

4 éve

Vercsa11

Találtam miért nem jó?

4 éve

moszatov
moszatov

Mert múlt idő

4 éve

Luigi423198

"TALÁLOM AZT" Nem fogadja el ez a ***

8 hónapja

Umenhoffer3

Xd

1 éve

Pocsimomon

Meglelem, miért nem jó?? :)

7 hónapja