1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The women read a newspaper."

"The women read a newspaper."

Çeviri:Kadınlar bir gazete okur.

February 5, 2014

85 Yorum


Selcen_Ozturk

Woman ve man tekil, women ve men çoğuldur. İngilizcede bütün kelimeler "s" ile çoğul yapılmaz. Şurayı okuyun http://www.duolingo.com/comment/1432522


SalihTokta

Cok sagol hacı benimde kafamı kurcalayan buydu vala eywww


semra1905

Çok thank youuuu


lwthgstk

Tələffüzləri aynıdır offffff


lwthgstk

Tələffüzləri aynıdır


Aye212776

Uyumayacak mısın


TrkMuzaffer

ya woman diyo gibi women olduğu hiç belli değil!!!


yasemin387765

Aynenn aynennnnnn hahaha


ieatwqe

Woman kadın women kadınlar mı oluyor


bordomavmsi

Selcen oztrk tskr edrz


gizem2029

Woman ve man tekil, women ve men çoğuldur.


iremyc_

woman ile women arasındaki telafuz şeklini nasıl ayırt edicezki??


Ssenagg

Woman tekildir o yuzden genis zamanda ozneye "s"eki gelir women çoğul oldugu icin gelmez


zeynep265241

Kadınlar demiyoki kadın diyo abicim


esinpein0

Şuradan da anlayabilirsin ,read 's' takısı almamış ,almadığı için özne çoğuldur,yani women,eğer reads denseydi özne tekil olmalıydı,yani woman. Okey?


Kemailzm

Bazen ch ile biten sözcüklere gelmez


Beydagl

'The women' kelimesine s takısı gelmicekmi??


mayas693383

Bu uygulamayı tamamlayan ve onun faydasını dokunan oldumu yanlış anlamayın sadece bi soru


lhanetin

Yavas okunusu da var dikkat edelim :)


adele_1988

ama yaa sırf woman la women i karıştırıyorum


CemileAktan

the tekil kelimelerin önünde kullanımıyor muydu?


berk6542

olum neyin kafasini yasıyosunuz lan ingilizce de sadece s çoğul degildir E çoğul A ise tekildir


gamzegurenc

Ya bu cümleyi ben Avrupa'ya Gidersem asla kurmamda kullanmamda Ha ha ha :)


aliozcol

womens yazmıyor ki nasıl yalnış


ipekesen

yanlış women tek


sultanecem

Kadınlar bir gazete okur -- The women read a newspaper


BerkePro1

Muzaffer haklısın


EliSTutkU

ben kadın yazdım ama yinede yanlış dedi


ZeynepA.K.

ama en yavaşını yapınca we gibi duyuluyo


fatihtoocu

Hic bisey anlamadim like☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺


HaticeSevi5

the woman demiş yani tekil s takısı olduğunda çoğul olur


theimga

a e gibi e de a gibi okunur ingilizce normal woman demesi :=


Volkan820865

kadınların ingilizce telaffuzu tekilmi ? çoğulmu anlaşılmıyor.


HanifeDemi6

Telafuzu hizli yapiyi da yetisemiyim ben baska anliyim o da beni anlamayi ...:)onun harici guzel ben beyendim


HELN126736

Herkes ingilizce sevenler grubuna katılabilir daha yeni açıldı rekabet edecek kendine güvenen kişilerle rekabet etmek istiyoruz


arslan06

Womans olmasi gerekiyor


fehim16

"Kadınlar bir gazete okur." Böyle bir cümle duyan var mı hayatta? Kalıplar, günlük konuşmalarda kullandığımız cümlelerle örneklendirilsin, lütfen...


Mert910304

google translate e yazıp dinlediğimde vumın-woman vimın-women olarak seslendiriyor.


KeremYlmaz182500

Abi women a woman yazıyorum yanlış diyo af edersiniz ama s*kerim yapacanız işi


SaniEralp

Birden fazla Kadınlar yani çoğul kişiler bir gazete okur , anlam olarak mantıklı değil.


kmsszhylz

Nokta koymayınca kabul etmiyor


EmineBlbl4

Dogru yazdığim halde yanlis diyor kontrol eder misiniz


h.ahalak

bunu da yanlış kabul ettin ya pes


Yaprak847790

Womans demedigi halde kadinLAR nasil oluyor


bilgeSAV

Seslendinrme ne kadar hizli boyle


Ufukenyayl

Yanlıslikla basiyorum cildiracam


defans3

Woman diyo ama kadınlar diyo nasıl anlamadım


LookattheM1

Kadınlar bir gazeteyi okur yazdım kabul etmedi neden ?


Fato926344

Women ve woman arasindaki telaffuz farki ne


Krmzpanda1

Read red diye okununca geçmiş zaman telaffuzu olmuyor mu? Rid diye okuması gerekir çünkü bu geniş zaman


Krmzpanda1

Read red diye okununca geçmiş zaman telaffuzu olmuyor mu? Rid diye okuması gerekir çünkü bu geniş zaman


ali699039

cogul ve tekil okunuslari duzgun degil


hakanihat

Women ile woman ayni duyuluyor ki nasil ayid edelim


Beydagl

Aynn nasil ayırt edicez:(


OnurHamdi

woman ve man tekil çoğulda ''a'' ''e'' ye dönüşür bunlar gibi daha istisnalar vardır.


muhoking

hata var,women çoğul değil womens olmalı


emrekush

Boyle bir cumle de kurmak mumkun mu? The women read a the newspaper.


heron-83

No.. because you can't use singular and plural in same sentence


duolingogiris

başındaki the ları duyabilene aşk olsun


ProwlingParis

=)) bunlar için 'Problem Rapor Et' butonunu kullanmayı unutmayın!


esmanur0

yaa ne saçma insanlar doğru yapıyor . ama yanlış gösteriyor !


Selcen_Ozturk

problemi acik olarak yazarsaniz belki bir yardim alabilirsiniz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.