1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The women and the girls read…

"The women and the girls read."

Çeviri:Kadınlar ve kızlar okurlar.

February 5, 2014

14 Yorum


cocumuyo

sesi dinlerken womanı ve womenı nasıl ayırt ediyoruz?


adakaplan

women cogul woman tekil


EnginEkici

Sesi dinlerken fiilde "s" takısını duyarsak tekil, yani woman/man; duymazsak çoğul, yani women/men olduğu sonucuna varırız.

Üçüncü tekil şahsın geniş zamanlı cümlede kullanımında fiile "s" takısının gelmesi gerektiği bilgisini hatırlamakta yarar var.


Selcen_Ozturk

Türkçe okunuşları - her ne kadar hiçbir zaman tam yazılamasa da-

  • woman: vumın
  • women: vimın

FatmaSapma2

İ ile ayırt edemiyorum ben


yamanengin

Kadın ve kızlar olması gerekmez mi?


sena983819

Hayır cunku women diyo women cogul woman tekildir.


ELIF986107

Women=kadınlar Woman=kadın


elif581388

Hayır kadınlar ve kızlar okur demek


Eseryuksel09

man            adam                men            adamlar

Woman            kadın       women       kadınlar

person        kişi                   people        kişiler

foot            ayak                  feet             ayaklar

fish             balık                 fish             balıklar

louse          bit                      lice             bitler

mouse        fare                   mice           fareler

child          çocuk               children      çocuklar

tooth         diş                     teeth           dişler

sheep        koyun                sheep          koyunlar

ox             öküz                oxen            öküzler

goose       geyik                  geese          geyikler

this           bu                  these           bunlar

that           şu                      those           şunlar


umityilmaz777

bayanlar ve kızlar okur yazdım kabul etmedi


dmyucebas

Mehmet bayanlar olmaz cunku womenin turkcesi bayanlar degil kadinlardir.


melisa288602

Dogru yapmistim zatennnnn

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.