Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The women and the girls read."

Çeviri:Kadınlar ve kızlar okurlar.

4 yıl önce

35 Yorum


cocumuyo

sesi dinlerken womanı ve womenı nasıl ayırt ediyoruz?

4 yıl önce

EnginEkici

Sesi dinlerken fiilde "s" takısını duyarsak tekil, yani woman/man; duymazsak çoğul, yani women/men olduğu sonucuna varırız.

Üçüncü tekil şahsın geniş zamanlı cümlede kullanımında fiile "s" takısının gelmesi gerektiği bilgisini hatırlamakta yarar var.

2 yıl önce

adakaplan

women cogul woman tekil

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçe okunuşları - her ne kadar hiçbir zaman tam yazılamasa da-

  • woman: vumın
  • women: vimın
2 yıl önce

yamanengin

Kadın ve kızlar olması gerekmez mi?

3 yıl önce

sena983819

Hayır cunku women diyo women cogul woman tekildir.

3 yıl önce

ELIF986107

Women=kadınlar Woman=kadın

1 yıl önce

elif581388

Hayır kadınlar ve kızlar okur demek

9 ay önce

Eseryuksel09

man            adam                men            adamlar

Woman            kadın       women       kadınlar

person        kişi                   people        kişiler

foot            ayak                  feet             ayaklar

fish             balık                 fish             balıklar

louse          bit                      lice             bitler

mouse        fare                   mice           fareler

child          çocuk               children      çocuklar

tooth         diş                     teeth           dişler

sheep        koyun                sheep          koyunlar

ox             öküz                oxen            öküzler

goose       geyik                  geese          geyikler

this           bu                  these           bunlar

that           şu                      those           şunlar

11 ay önce

umityilmaz777

bayanlar ve kızlar okur yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

dmyucebas

Mehmet bayanlar olmaz cunku womenin turkcesi bayanlar degil kadinlardir.

2 yıl önce

Aleyna724163

Selam

1 yıl önce

superhero26

The girls. Kızları okur kabul etmiyor.

3 yıl önce

YldzErturul

Woman yazıyor womans değil

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

womans diye bir şey yok. Bazı çoğullar düzensizdir, -s takısıyla yapılmaz.

  • Woman: kadın
  • women: kadınlar
2 yıl önce

HalilAKTA1

Söylüyorum kabul etmio vefasız

2 yıl önce

Gkhan912370

Daha soylemeden atlayalim dedi

2 yıl önce

elif581388

Çok doğru diyorsun

9 ay önce

Zeynep445664

B

2 yıl önce

Zeynep445664

Saol

2 yıl önce

ihsancokun

Kadınlar ve kızlar okur değil okurlarmış hı

2 yıl önce

baharcam

the women kadınlarmı oluyor

1 yıl önce

ELIF986107

Women=kadınlar Woman = kadın

1 yıl önce

sla763372

Women in yanında s takisi yokki niye dogrusunda kadınlar yaziyo??

1 yıl önce

ELIF986107

S takısı olmasına gerek yok çünkü woman=kadın Women=kadınlardır bir kaç örnek daha vermek gerekirse Man=adam Men=adamlar Child=çocuk Children=çocuklar İngilizcede bazı harflerin çoğul olması için -s takısına ihtiyacı yoktur

1 yıl önce

gamzeiftci

okuduğu hiç bişey doğru düzgün anlaşilmiyorki

1 yıl önce

muratglboy

telaffuz ederken woman womeni ayırt edemiyorum bu bir tek bende mi var?

1 yıl önce

salman444748

woman kelimesinde zorlaniyorum

1 yıl önce

simge650836

Dogru soyluyorum hepsini ama kabul etmiyor

1 yıl önce

zeybilteo

Arkadaşlar cevapta "the"eki aldığı için "kadınlar ve kızlar okurlar "oluyor ben okur yazdım ama başka bir tercüme var diyo

1 yıl önce

samet891149

Söylüyorum ama cıkmıyor

10 ay önce

SalihPekde

Anne beni okula gönder

10 ay önce

eren_araz1

Amma nob cikdiniz

5 ay önce

NesibeMurat

Read dedigimi kabul etmiyor

4 ay önce

fzkNz4
fzkNz4

Revbchj Gfghküppıdttrddccuuıoıuuııpıopıpğııuuııoıyıokşlşğlşşşlllşlllşşpoppü=ğüojpjkbnvk&jjbvjhjkhukghputuohkuhhbg*ınhjjljokşhjpkopp

1 hafta önce