A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Your parents are doctors?"

Fordítás:A szüleid orvosok?

0
4 éve

14 hozzászólás


Basilisk1

Szerintem ez nem kérdés, hanem kijelentés.

12
Válasz4 éve

EditSzab2

Szerintem is!

0
Válasz4 éve

E.K.9

You're right, that's correct!

0
Válasz4 éve

r0b33

...arról nem is beszélve, hogy a doctor az nem feltétlen jelent orvosdoktort, főleg angol nyelvterületen...

0
Válasz4 éve

barnak01
barnak01

Mire gondolsz?

0
Válasz4 éve

verocchio

Ez így szerintem nem kérdő mondat. Ahhoz ki kéne kerülnie valaminek a mondat elé. Segédigének, kérdőszónak, vagy az are-nak. Ha nem így van kérlek szóljatok, mert ilyen kérdőmondattal még sehol nem találkoztam.

0
Válasz4 éve

rock4ever

ebben a mondatban max. a hangsúly az, ami kérdő...

0
Válasz4 éve

tothcila
tothcila

Ezt lehet is hallani, de ez attól még kijelentő sorrend.

0
Válasz3 éve

NomiBalzs

Osztom a véleményt abszolút helytelen

0
Válasz3 éve

juli021

Magyarul is vannak ilyen kérdések akk angolban miért nem lehetnek?!

1
Válasz3 éve

AttilaTele

A köznyelvben gyakran használják az egyenes szórendet kérdő hangsúllyal. Főleg feliratos filmekben figyeltem ezt meg. Kíváncsi lennék egy hozzáértő véleményére.

0
Válasz2 éve

szulovszky

Csak egy tipp, de nem lehetséges, hogy a kérdés így ebben a formában inkább rácsodálkozást fejez ki? Vagy mi a különbség e között és a kérdő szórend között? Van jelentésbeli különbség?

0
Válasz1 éve

LazerLr521

WALKERS JOIN

0
Válasz1 éve

zsomi001

Vacak

-1
Válasz9 hónapja