1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A man eats an orange and a s…

"A man eats an orange and a sandwich."

Fordítás:Egy férfi egy narancsot és egy szendvicset eszik.

February 5, 2014

11 hozzászólás


david.szab

A férfi egy narancsot és egy szendvicset eszik. Miért nem jó???


czola86

A man = egy férfi, the man = a férfi


LrntLvai

Mert a magyarban több helyre is teheted az állitmányt, de eldogadja ha a végére teszed is.


Panta2013

Èn eats helyett eags-t (veletlen) irtam meg an helyett a-t irtam ès elfogadta


TheGreatMarker

Egy férfi egy narancsot és egy szendivecset eszik


MackGabor

"egy ember megeszik egy narancsot és egy szendvicset" mi a baj a megeszik szóval, mert az volt a hiba a mondatba ami miatt nem fogadta el.


bogikerekes

Ha mar narancs akkor mi a mandrin?? :D


Szaky1

Vannak hibák... de ingyenes, ezért megbocsájtjuk.


gnesSzilgy3

Nem fogadja el a helyes valaszt!


juI6B0

Nem fogadja el a helyes választ.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.