A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A man eats an orange and a sandwich."

Fordítás:Egy férfi eszik egy narancsot és egy szendvicset.

4 éve

7 hozzászólás


david.szab

A férfi egy narancsot és egy szendvicset eszik. Miért nem jó???

4 éve

czola86

A man = egy férfi, the man = a férfi

4 éve

LrntLvai

Mert a magyarban több helyre is teheted az állitmányt, de eldogadja ha a végére teszed is.

4 éve

MackGabor

"egy ember megeszik egy narancsot és egy szendvicset" mi a baj a megeszik szóval, mert az volt a hiba a mondatba ami miatt nem fogadta el.

4 éve

Panta2013

Èn eats helyett eags-t (veletlen) irtam meg an helyett a-t irtam ès elfogadta

4 éve

bogikerekes

Ha mar narancs akkor mi a mandrin?? :D

3 éve

TheGreatMarker

Egy férfi egy narancsot és egy szendivecset eszik

2 hónapja