A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő lány, én pedig fiú vagyok."

Fordítás:She is a girl and I am a boy.

4 éve

20 hozzászólás


gajomester

She is a girl, I am boy. Hibának érzékelte a vessző miatt. :(

4 éve

krisz0206

nem mert nem raktad oda az and szót

4 éve

JzsefNagy4

Hiányzik egy a betü a boy elől

4 éve

zsaklinlalika

Nem is tudtam,hogy az angolba is van ,,,, főleg így. De azért nagyon köszönöm. Ha tudsz írj mindig mit rontottam el. Köszi

4 éve

Zsanetta
4 éve

vincicki

Ferdfvrfdfgfvegfdgfd

4 hete

sunkreprune227

Jnbvvxjnvfhgxhjm

3 éve

regi113

Istenem , hogy még ez se mindegy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De a google forditó se jú semmire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 éve

GohrDraZsu

Nem raktad oda a szót.

5 hónapja

majom51

köszi telefonnal voltam és mellé ütöttem köszönöm a segítséget ! igazad van máskor is várom a kritikád köszönöm

5 hónapja

kata.pap.3

A forditàsra megadot szőveg nem tartalmaza az; és kötöszavacskàt.

4 hónapja

zsaklinlalika

Sziasztok! én még nagyon kezdő vagyok,de nagyon szeretem,hogy ez a program létezik. Ha lehet írjatok mit tettem rosszul. Üdv mindenkinek.

4 éve

Wivaldus

Véletlenül lemaradt az "y" a végéröl...

3 éve

kriszta9001

ő egy lány és én egy fiú vagyok

3 éve

vincicki

Ja

4 hete

RozbroyBalogh

a gép kijavított " a girl " -re pedig elôzôben azt magyarázta hogy az "a" "egy"-jet jelent, miért nem írt inkább "the"-t ?

4 éve

tothmark12

Nekem nem fogadta el h She is a girl and I'am a boy. Mert nem I'm

3 éve

JaneR15

A "the" szó lehet az és a is, a "one" szó az angolok úgy is használják, hogy egy, de az a-t is helyettesítheti.

3 éve

kerekes.zo

Nekem is

4 éve

K.David90

Ebbe"a" ba mindíg bele bukom.

4 éve