1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ő lány, én pedig fiú vagyok."

"Ő lány, én pedig fiú vagyok."

Fordítás:She is a girl and I am a boy.

February 5, 2014

32 hozzászólás


gajomester

She is a girl, I am boy. Hibának érzékelte a vessző miatt. :(


krisz0206

nem mert nem raktad oda az and szót


JzsefNagy4

Hiányzik egy a betü a boy elől


LinaLigeti

Nem mer She is a girl l am a boy


PlKrolyn

Ha kiteszem a vesszőt, az a baj, ha nem, akkor az


regi113

Istenem , hogy még ez se mindegy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De a google forditó se jú semmire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kriszta9001

ő egy lány és én egy fiú vagyok


SndorAnna5

Nem tudom mit rontottam el. Valaki tudna segíteni?


majom51

köszi telefonnal voltam és mellé ütöttem köszönöm a segítséget ! igazad van máskor is várom a kritikád köszönöm


kata.pap.3

A forditàsra megadot szőveg nem tartalmaza az; és kötöszavacskàt.


FerencLest1

Egy betű és kidob


zsaklinlalika

Sziasztok! én még nagyon kezdő vagyok,de nagyon szeretem,hogy ez a program létezik. Ha lehet írjatok mit tettem rosszul. Üdv mindenkinek.


RozbroyBalogh

a gép kijavított " a girl " -re pedig elôzôben azt magyarázta hogy az "a" "egy"-jet jelent, miért nem írt inkább "the"-t ?


K.David90

Ebbe"a" ba mindíg bele bukom.


tothmark12

Nekem nem fogadta el h She is a girl and I'am a boy. Mert nem I'm


Wivaldus

Véletlenül lemaradt az "y" a végéröl...


CsukovicsB

Ez amúgy nagyon íze mert nem raktam oda az "a" betűt és már rossz az egesz


Bsze-SzabH

Nekem is ez volt


DvidCsirke1

!! NEM I geht Los


GaraiGerge1

Könnyen elfogy az egészségem figyelmetlenség miatt mikor "am" helyett "an" t kattintok be.. Najsz :(


GergelyNag73463

Miért kéri a névelőket, ha a feladatban sincs?


VincznNri

Nem értem miért teszi oda az is - t ? Kérlek magyarázzátok el.


rczlaura

Enis ugyan ezt irtam cska veletlen az androl lemaradt a d betu


RkIlona

Steve jobban tudná


JzsefSzalk

Az "a" ugye egyet jelöl, akkor nem értem miért kell odatenni, mikor nincs kihangsulyozva, hogy Ő "egy" lány én pedig "egy" fiú vagyok.


MhszSndor

Hol van az és? Azért vicces,hogy már többször végigcsináltam ezt a játékot és rögtön a legegyszerűbb résznél elbukok....bár szerintem nem csak velem van a baj:(


PlKrolyn

A mondat világos, leirva jól van. Mit nem csinálok jól?


PlKrolyn

Teljesen szabályos mondatokat sorra nem fogad el

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.