"A nő megeszi az ételt."

Fordítás:The woman eats the meal.

4 éve

21 hozzászólás


19-54-
19-54-

Miért nem jó válasz a "food", hanem csak a "meal"? A szótár szerint mindkettő ételt jelent és általában a "food" szót írják ki az éttermeknél is.

4 éve

Katka888

A food is jó, ha van előtte "the" határozott névelő, nem lehet, hogy azt hagytad el? Mert nekem elfogadta.

4 éve

KIldi

Én bejelöltem mindkettőt és elfogadta.

4 éve

Szu-szi
Szu-szi

Nekem a ''food'' szót is elfogadta!!!

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Szerintem is helyes mindkét válasz - csak a nemében különbözik. Egyébként miért kéri az "összes" jó választ?!

4 éve

TiborLhi

A "She eats the meal." Miert nem jo hisz nőre vonatkozok.

4 éve

djgodzi

De az ő nem konkrétan nő.

4 éve

Harga
Harga

A "she" sok minden egyebet is jelölhet, ami "female".
http://www.thefreedictionary.com/she

4 éve

koppanyfogado

Egy előbbi kérdésnél bejelöltem mindkettőt és hibát adott rá ezért itt csak a food-ot jelöltem meg, erre most ezt hibázta le. Van rá magyarázat ?????

4 éve

Csacsika2

a food azt étkezés környezetben használja

4 éve

brutus01

A food az az angolban általánosan az élelmiszer, míg a meal-t akkor használja, ha az étel elkészített.

4 éve

brutus01

Egyes szám 3. személyben az ige s végződést kap.

4 éve

BalzsKecsk1

Az s betűt valaki el tudná magyarázni?

11 hónapja

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

A következő linket olvasd el, választ ad a kérdésedre: https://hu.wikibooks.org/wiki/Angol_nyelvtan/Ig%C3%A9k/Jelen_id%C5%91 Ezen felül keresd bátran a böngészőn, amit nem tudsz, meg fogsz lepődni mi mindenre kaphatsz választ, válogathatsz kedvedre a tanítások között! Jó tanulást!

11 hónapja

RoseViolett

Nekem nem jelölős volt hanem fordítós.

3 hónapja

jamnitzkycsenge

Az nem tökmindegy, hogy "a" vagy "the"???

4 éve

djgodzi

Már hogy volna mindegy??? Az egyik határozott, a másik határozatlan névelő, magyarban is megkülönböztetjük.

4 éve

jamnitzkycsenge

Ja. Értem :)

4 éve

rita.gorom

Nem mert A=egy The=a/az

4 éve

biro.kitti1

Miert eats es nem eat?

4 éve

krebius

Hogyha mindkettőt bejelölitek akkor elfogadja

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.