"A nő megeszi az ételt."

Fordítás:The woman eats the meal.

4 éve

11 hozzászólás


19-54-
19-54-

Miért nem jó válasz a "food", hanem csak a "meal"? A szótár szerint mindkettő ételt jelent és általában a "food" szót írják ki az éttermeknél is.

4 éve

Katka888

A food is jó, ha van előtte "the" határozott névelő, nem lehet, hogy azt hagytad el? Mert nekem elfogadta.

4 éve

TiborLhi

A "She eats the meal." Miert nem jo hisz nőre vonatkozok.

4 éve

djgodzi

De az ő nem konkrétan nő.

4 éve

Harga
Harga

A "she" sok minden egyebet is jelölhet, ami "female".
http://www.thefreedictionary.com/she

4 éve

koppanyfogado

Egy előbbi kérdésnél bejelöltem mindkettőt és hibát adott rá ezért itt csak a food-ot jelöltem meg, erre most ezt hibázta le. Van rá magyarázat ?????

4 éve

brutus01

A food az az angolban általánosan az élelmiszer, míg a meal-t akkor használja, ha az étel elkészített.

4 éve

brutus01

Egyes szám 3. személyben az ige s végződést kap.

4 éve

BalzsKecsk1

Az s betűt valaki el tudná magyarázni?

1 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

A következő linket olvasd el, választ ad a kérdésedre: https://hu.wikibooks.org/wiki/Angol_nyelvtan/Ig%C3%A9k/Jelen_id%C5%91 Ezen felül keresd bátran a böngészőn, amit nem tudsz, meg fogsz lepődni mi mindenre kaphatsz választ, válogathatsz kedvedre a tanítások között! Jó tanulást!

1 éve

RoseViolett

Nekem nem jelölős volt hanem fordítós.

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.