A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The police officers have horses."

Fordítás:A rendőröknek vannak lovaik.

4 éve

4 hozzászólás


kottz

Nem értem, ha a rendőrök kék ingét a több rendőr miatt többes számba kell tenni, és ez magyarban egyes számmal fordítandó, akkor a lovakra ez miért nem vonatkozik?

4 éve

brutus01

Elfogadja, a rendőrtiszteknek van lova mondatot. Elvileg itt a horses miatt kellene ragaszkodnia a többes számhoz.

4 éve

IstvanMorv

Nem fogadja el "A rendőrtiszteknek van lova." fordítást.

3 napja

Bagyes
Bagyes

Nálam lassításban "has' hallatszik kristálytisztán. Át sem gondoltam, hogy ez hülyeség. Szerintem nagyon rossz a hanganyag, Nexus7-en hallgatom, ami jól szól egyébként.

4 éve