"My skirts are gray."

Çeviri:Benim eteklerim gridir.

4 yıl önce

13 Yorum


nubarr
nubarr

Bnde aynını diyorum neden her seslide bunu yaşıyorum? Anlamıyor dediyimi ve 3 kere dememe rağmen

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

isterseniz ayarlardan sesli soruları kapatabilirsiniz

4 yıl önce

Ezginurcuk

Tekrar dinleyerek birkac kez birlikte soyleyin agziniz alissin sonra tekrar deneyin

3 yıl önce

AlemdarTan

Benim eteklerim gri renktir neden kabul edilmiyor?Ben klavyem yüzüden gridiri gri renktir diye yazdım biri anlatabilirmi?

1 yıl önce

Flad_Yasemin

Eteklerim tutuştu ve geriye külleri kaldı ksjjsjkaj (Kül rengi gridir ya hani, anladınız mı :dd)

2 hafta önce

ayktsimsekk

Ya anlamadigim bisi var biri aciklayabilir mi.

Water is blue = su mavidir.

My skirts are gray = benim eteklerim gridir.

Neden are ? Kafam karisti. Çok mu derin düşünüyorum acaba :)

3 yıl önce

iijawx

'etekler' çoğuldur, yani 'they'. O nedenle 'are' kullanılır. 'su' ise tekil, yani 'it'. O nedenle 'is' kullanılır. Doğru açıklamışımdır umarım.

3 yıl önce

MeryemCnplt

Bir eksikliği var hem suyun tekil olmasından hem de su SAYILAMAZ. Onun haricinde cevabın doğru

3 yıl önce

sude_ece_1304

Çünkü "skirts" kelimesi nde çoğulluk eki olan "-s" takısı bulunmakta. Hepimixin de bildiği gibi çoğullarda "are" kullanılır.

2 yıl önce

Aleyna991293

Su bir bütün olarak geçer ve tekil kabul edilir. Benim eteklerim derken ise etekler çoğuldur bu yüzden are kullanılmıştır.

3 yıl önce

Zennoo

sesli sorularda mantigi buldum ben önce mikrofona basin sonrada kizin sesine kabul ediyor :DDD

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Bunu yapana kadar ayarlardan mikrofonu kapatin konusmak istemiyorsaniz

3 yıl önce

Tuna185861

kadına basın sorna mikrofona basin bazen oluyo

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.