1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Have you read them?"

"Have you read them?"

Tłumaczenie:Czytaliście je?

February 5, 2014

16 komentarzy


MaciejPap

Have you read them znaczy raczej czy je przeczytałeś. Czytać komuś to angielskie read to sb.


BenjiMcKenobi

to read sth to sb, to read sb sth - przeczytać coś komuś (słownik PWN Oxford)


Joanna7644

tu jest zastosowany czas, a czasów w żadnej lekcji jeszcze nie omawiano


Attaga

I masz rację , ponieważ jest tutaj użyty czas przeszły.


Paulina76327

Ale masz to tylko powtórzyć a nie przetłumaczyć


RobJaTo

Formy ćwiczenia są losowo dobierane do treści.


Maczus81

pierwszy raz spotykam się z taką konstrukcją zdania. Jeszcze tego nie przerabiałem w tym kursie


Pauluss69

Też odczytałem to jako czas przeszły i stąd raczej "im" niż "je" cóż "polska język trudna język"


bhlawacz

A jak jest po angielsku " Czy czytałeś im?"


BenjiMcKenobi

Have you read them a book? Have you read for them?


senzunia

Tez chce wiedziec! Myślę ze może 'have you read for they?'


JuliaW.3

I tak nie trzeba się starać, zaliczy obojętnie co powiesz

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.