Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Have you read them?"

Tłumaczenie:Czytaliście je?

4 lata temu

16 komentarzy


MaciejPap

Have you read them znaczy raczej czy je przeczytałeś. Czytać komuś to angielskie read to sb.

4 lata temu

BenjiMcKenobi

to read sth to sb, to read sb sth - przeczytać coś komuś (słownik PWN Oxford)

3 lata temu

Kubapiotrowski

No właśnie

4 lata temu

Joanna7644

tu jest zastosowany czas, a czasów w żadnej lekcji jeszcze nie omawiano

4 lata temu

Attaga

I masz rację , ponieważ jest tutaj użyty czas przeszły.

4 lata temu

Paulina76327

Ale masz to tylko powtórzyć a nie przetłumaczyć

2 lata temu

RobJaTo

Formy ćwiczenia są losowo dobierane do treści.

2 lata temu

Maczus81

pierwszy raz spotykam się z taką konstrukcją zdania. Jeszcze tego nie przerabiałem w tym kursie

4 lata temu

Pauluss69

Też odczytałem to jako czas przeszły i stąd raczej "im" niż "je" cóż "polska język trudna język"

3 lata temu

AndreAndre170048

Co tu chyba nie tak.

3 lata temu

bhlawacz
bhlawaczPlus

A jak jest po angielsku " Czy czytałeś im?"

4 lata temu

BenjiMcKenobi

Have you read them a book? Have you read for them?

3 lata temu

senzunia

Tez chce wiedziec! Myślę ze może 'have you read for they?'

3 lata temu

JuliaW.3
JuliaW.3

I tak nie trzeba się starać, zaliczy obojętnie co powiesz

3 lata temu

kasiau1

Ok

3 lata temu

LenaKuch

To fakt

2 lata temu