Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"With the women"

Çeviri:Kadınlarla

4 yıl önce

16 Yorum


fsogut

'woman' ve 'women' kelimeleri telaffuz edilirken ayırt edilemeyecek kelimeler, bu nedenle sesli alıştırmalarda kullanılması (cümlede aradaki farkı ayırt etmeyi sağlayacak herhangi bir ek veya kelime yoksa) problem yaratabiliyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ayırt edilebilirler aslında. tekil olan "wuumın" gibi okunurken çoğul olan daha çok "wimın" gibi okunuyor. şuradan ikisini de bir kaç kere dinlersen farkı anlayacağını düşünüyorum http://dictionary.reference.com/browse/woman?s=t

4 yıl önce

ofy54

Evet. Verdiginiz likteki sitede sesten fark anlaşılıyor ama Duolingo'daki seslendirmede bu fark anlaşılamıyor malesef

3 yıl önce

Mehmetkten2

Butum yorumlarda varsin

2 yıl önce

PassionatePotato

thanks

1 ay önce

KaguraChan

Kadınlar ile birlikte neden kabul edilmedi?

4 yıl önce

Merhabag

Kadın ile neden kabul edil medi?

2 yıl önce

Mr.Pikachu

Oradaki With in anlamını anlamadım tam olarak açıklarmısınız ?

2 yıl önce

Gul100492

Bende With anlamini anlamadim

2 yıl önce

EsraGrb

Bayan degil kadin >.>

2 yıl önce

Gzdezen2

Hahhahahahau

11 ay önce

Kaanlingo

Ooo bir sevgili duolingoyu buldu

2 yıl önce

Sevvalky

Man kelimesi tekil men çoğul anlamda bu yüzden women çoğul woman tekil

2 yıl önce

MelihCihan1

Kadinla yaotim yanlis cikti

2 yıl önce

remKorkmaz6

"Women" yazıyor fakat "Kadınlar" anlamı çıkıyor 's' takısı nerede?

2 yıl önce

SergenAtes

Whit ne demek

2 yıl önce