"Withthewomen"

Çeviri:Kadınlarla

4 yıl önce

28 Yorum


fsogut

'woman' ve 'women' kelimeleri telaffuz edilirken ayırt edilemeyecek kelimeler, bu nedenle sesli alıştırmalarda kullanılması (cümlede aradaki farkı ayırt etmeyi sağlayacak herhangi bir ek veya kelime yoksa) problem yaratabiliyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ayırt edilebilirler aslında. tekil olan "wuumın" gibi okunurken çoğul olan daha çok "wimın" gibi okunuyor. şuradan ikisini de bir kaç kere dinlersen farkı anlayacağını düşünüyorum http://dictionary.reference.com/browse/woman?s=t

4 yıl önce

ofy54

Evet. Verdiginiz likteki sitede sesten fark anlaşılıyor ama Duolingo'daki seslendirmede bu fark anlaşılamıyor malesef

4 yıl önce

Mehmetkten2

Butum yorumlarda varsin

2 yıl önce

PassionatePotato

thanks

5 ay önce

KaguraChan

Kadınlar ile birlikte neden kabul edilmedi?

4 yıl önce

EdanurAdak

Woman ve women olarak ikiye ayrılıyor, biri kadın anlamına gelirken diğeri kadınlar anlamına geliyor. Yüksek ihtimal karıştırmış olmalısın. :)

3 yıl önce

KeremGolba

birlikte kelimesi geçmiyor

4 yıl önce

mislinaduoling

With -> ile ,birlikte anlamına geldiği için bir arada yazılmaz

3 yıl önce

Gul100492

With in anlamini anlamadim

2 yıl önce

Kaanlingo

İle demek

2 yıl önce

EsraGrb

Bayan degil kadin >.>

2 yıl önce

Gzdezen2

Hahhahahahau

1 yıl önce

Merhabag

Kadın ile neden kabul edil medi?

2 yıl önce

Mr.Pikachu

Oradaki With in anlamını anlamadım tam olarak açıklarmısınız ?

3 yıl önce

Gul100492

Bende With anlamini anlamadim

2 yıl önce

Kaanlingo

Ooo bir sevgili duolingoyu buldu

2 yıl önce

Sevvalky

Man kelimesi tekil men çoğul anlamda bu yüzden women çoğul woman tekil

2 yıl önce

MelihCihan1

Kadinla yaotim yanlis cikti

2 yıl önce

remKorkmaz6

"Women" yazıyor fakat "Kadınlar" anlamı çıkıyor 's' takısı nerede?

2 yıl önce

SergenAtes

Whit ne demek

2 yıl önce

bluedragon20

Kadın ile yazdım kabul etmasi gerekmezmi

2 yıl önce

yunus536722

Gayet kolay bu biraz kalip gibi

3 yıl önce

thymolol1

kadınlarla seçeneğini siz koymuşsunuz kadınlar seçeneği yok

3 yıl önce

Turker90

Bunu anlaması zor :)

4 yıl önce

cem141196

Womens degil yani?

3 yıl önce

EdanurAdak

Değil. :)

3 yıl önce

Sla137909

Ya bende onu karıştırıyordum ama en sonunda anladım

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.