"Where does that small black dog jump?"

Translation:Hova ugrik az a kicsi fekete kutya?

August 5, 2016

3 Comments


Pifta

Nagyon idegesítő, hogy csak azt fogadja el, amit a készítők jónak látnak! Nem először vesztek szívet, mert a "kicsi" elfogadott, a "kis" pedig nem!

August 5, 2016

vvsey

Mindenhol kéretik jelenteni a "Report a problem" gombbal, hogy a készítők tudják pótolni a hiányosságokat. Köszönet!

August 5, 2016

ExDuoUser

Teljesen egyetértek. Gratulálok a szerkesztőknek a magyar nyelvi verzióhoz, és elismerem hogy nagy és szép munka, de számos esetben sokkal több engedékenységre lenne szükség. Számos a megadott példák közt eleve többértelmű, mivel a kontextus nem értelmezett objektiv módon, és ez okból az adott mondat forditása többféle verziót megengedhet, a szubjektiv kontextus-értelmezéstől függően. Elismerem hogy a lehetséges verziókat végiggondolni a példák többsége esetén lehetetlen lenne végiggondolni - gondolom ezért kerülnek elutasitásra teljesen elfogadható magyar mondatok és angol forditások.

E példa esetén azonban egyértelmű hogy a "kis" és "kicsi" egymás szótári szinomimái, és nem tudnánk felhozni egyetlen szemantikai, struktúrális vagy lexikai okot arra hogy a "kis" ne legyen elfogadott.

September 13, 2016
Learn Hungarian in just 5 minutes a day. For free.