1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sen hiçbir şey kazanmayacaks…

"Sen hiçbir şey kazanmayacaksın."

Çeviri:Du wirst überhaupt nichts verdienen.

August 5, 2016

6 Yorum


ozlyr

bu cümlede "überhaupt" ne anlama geliyor? Kullanmasak olmaz mı?


Monaxiamou

,,,Sonuc itibariyle hic bir sey kazanamayacaksin ,, anlami var


messer689857

Du wirst nichts verdienen. Aynı anlamda..?


humetin

Yanıtlar yeniden eskiye doğru sıralansa daha iyi olmaz mı?


Ergeva

Überhaupt kelimesinin karşılığı Turkçe cümlede yok.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.