"Er hat Durst."

Çeviri:O susamış.

August 5, 2016

8 Yorum


QueSilanth

neden geçmiş zamanda gibi oldu

August 5, 2016

Selcen_Ozturk

"susuyorum" demiyoruz cunku Turkcede susadim diyoruz : )

August 5, 2016

karatut78

Cumleyi benmi yanlis telafuz edyom ihr diyoo

September 29, 2016

zeyneplale5

Almancada Ihr sözcüğü Almancadaki başka bir kelime olan Sie sözcüğü gibi resmi bir anlam katar.Yani Ihr sözcüğü siz demektir.

January 27, 2017

Eluvian_

"Ihr", "siz" demek ama resmi manasi yok. Birden fazla kisi icin kullanilir sadece. Resmi bir manasi olmayan cogul "siz"dir yani.

Almanca kisi zamirleri:

  • ich (ben)
  • du (sen) (resmi anlami yoktur sadece tekildir)
  • er/sie/es (o)
  • wir (biz)
  • siz (ihr) (resmi anlami yoktur sadece coguldur)
  • sie (onlar)
  • Sie (siz) (resmi anlami vardir tekil kisiye kullanilan "siz" demektir ve "onlar" olan "sie" ve "o" olan "sie" ile arasindaki fark, resmi olanin her zaman buyuk harfle yazilmasidir.)

  • "er" telaffuzu : eya
  • "ihr" telaffuzu : iya
January 27, 2017

AmarMehmed

Burda ,hat, sözcüğünün görevi ne?

January 29, 2017

Eluvian_

"Haben" (sahip olmak)in cekimlenmis hali. Bu cumlenin tam cevirisi: "Onun susuzlugu var."

January 29, 2017

huriyim27

almanca da zamanları nasıl anlıyoruz?

May 21, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.