A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Their dog eats fish."

Fordítás:A kutyájuk eszik halat.

0
4 éve

31 hozzászólás


AndrsPelik

Kicsit zavar, hogy a határozott névelő hiánya mindig hiba....

5
Válasz4 éve

balazsvagyok

"Their"-t "There"nek hallom

2
Válasz4 éve

selenasellygomez

hahahahhahahahah

0
Válasz4 éve

zecsi

:)

0
Válasz4 éve

ildikote

az ö kutyája,,,miért az ö kutyájuk,,,elmagyarázná valaki??

0
Válasz4 éve

balazsvagyok

A magyar nyelv szépsége a lóugrásokkal teli logika: én kutyám, te kutyád, ő kutyája.. mi kutyánk, ti kutyátok, ők kutyájuk, helyett ő kutyájuk. :)

7
Válasz4 éve

veszika

ők kutyája vagy ők kutyái van tbs. ban.

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

their dog többesszám 3. személyű birtokos egyesszám 3. személyű birtok (nekik csak egy közös kutyájuk van) de ezt mutatja az is, hogy eats( eszik) nem pedig eat (eszem, eszel, eszünk, esztek, esznek) mert az enni ige csak I/3-ban eats. hú remélem érted?! :D

2
Válasz4 éve

aptg.gabi

her dog vagy his dog ez az ő kutyája (női vagy férfi tulaj esetén) ez I/3. (egyesszám 3. személy) a their dog az ők kutyájuk többesszám 3. személy. szerintem

-2
Válasz4 éve

kawabiker

Kutyajuk miert nem jo nevelo nelkul?

0
Válasz4 éve

DalmaGyngy

kutyájuk eszik halat mért nem jó?? ( a nélkül)

0
Válasz4 éve

Csacsika2

Their = az ő / valamilyük/

0
Válasz4 éve

NagyKriszt13

Mert nem magyarul kell mondani

0
Válasz3 éve

illeskarla

a kérdésben a their-nél(meg alapból a they-nél) nem kell "s" az eat végére vagy igen??

0
Válasz4 éve

judit62

pont ezt akartam én is kérdezni, vagyis már ketten várjuk a választ.

0
Válasz4 éve

ladybird0512

Az eats-szó a kutyára vonatkozik,az pedig E/3 ezért kell az 's' az eat végére.

2
Válasz4 éve

judit62

Tényleg, ez valahogy elkerülte a figyelmemet, köszönöm a választ!

0
Válasz4 éve

ladybird0512

Szívesen! Nincs mit! :)

0
Válasz4 éve

LaszloFejos

Korábban a "megeszi" alak volt a helyes...most pedig hibának jelzi!?

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

A kutyájuk megeszi halat. Így írnád a mondatot, vagy így : "A kutyájuk megeszi a halat." ha nincs kint névelő hibás itt nem kéri a hal szó előtt a névelőt így csak eszik a jelentés nem megeszi. Nem tudom érthető-e?

2
Válasz4 éve

nyamo77

ha csak a halat írom el haltnak, miért nem tudja elfogadni???????? nem a hal szón van a hangsúly!!!

0
Válasz4 éve

szilardb2345

Az nem jó hogy "az ő kutyájuk megeszi a halat"????????

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

"Their dog eats fish." = A kutyájuk eszik halat. Their dog eats the fish. = A kutyájuk megeszi a halat. (a különbség csupán a névelő)

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

Nem, mert ez volt a lefordítandó mondat: "Their dog eats fish." Van benne "the" névelő a fish előtt? Ha nincs, akkor úgy kell fordítanod, hogy ne legyen benne a magyar mondatodban az "a". A Te mondatodat angolra fordítva ezt kapnánk: "az ő kutyájuk megeszi a halat" Their dog eats the fish.

0
Válasz4 éve

PityMaty

ez abszolút magyartalan! A kutyájuk halat eszik. vagy az ő kutyájuk megeszi a halat

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

Mi a magyartalan nem értem? A kutyájuk mindkét esetben "their dog". A különbség a megeszi és az eszi között volt.

0
Válasz4 éve

hekas

Miert o kutyajuk, ha tobbes szam 3ik szemely? Erre javitott...

0
Válasz4 éve

vencsaba

"a kutyájuk megeszi a halat" mért nem jó?

0
Válasz3 éve

gaben76

A megeszi a halat miért nem jó?

0
Válasz3 éve

NagyKriszt13

Én azt csinálom mindig hogy be kapcsolom a mikrofont és elinditom azt hogy mondja és elfogadja

0
Válasz3 éve

NigrinyGergely

Ez nem egészen helyes így szerintem!!!

-1
Válasz4 éve