"Their dog eats fish."

Fordítás:A kutyájuk halat eszik.

4 éve

30 hozzászólás


AndrsPelik

Kicsit zavar, hogy a határozott névelő hiánya mindig hiba....

4 éve

balazsvagyok

"Their"-t "There"nek hallom

4 éve

selenasellygomez

hahahahhahahahah

4 éve

zecsi

:)

4 éve

ildikote

az ö kutyája,,,miért az ö kutyájuk,,,elmagyarázná valaki??

4 éve

balazsvagyok

A magyar nyelv szépsége a lóugrásokkal teli logika: én kutyám, te kutyád, ő kutyája.. mi kutyánk, ti kutyátok, ők kutyájuk, helyett ő kutyájuk. :)

4 éve

veszika

ők kutyája vagy ők kutyái van tbs. ban.

4 éve

aptg.gabi

their dog többesszám 3. személyű birtokos egyesszám 3. személyű birtok (nekik csak egy közös kutyájuk van) de ezt mutatja az is, hogy eats( eszik) nem pedig eat (eszem, eszel, eszünk, esztek, esznek) mert az enni ige csak I/3-ban eats. hú remélem érted?! :D

4 éve

kawabiker

Kutyajuk miert nem jo nevelo nelkul?

4 éve

DalmaGyngy

kutyájuk eszik halat mért nem jó?? ( a nélkül)

4 éve

Csacsika2

Their = az ő / valamilyük/

4 éve

NagyKriszt13

Mert nem magyarul kell mondani

3 éve

illeskarla

a kérdésben a their-nél(meg alapból a they-nél) nem kell "s" az eat végére vagy igen??

4 éve

judit62

pont ezt akartam én is kérdezni, vagyis már ketten várjuk a választ.

4 éve

ladybird0512

Az eats-szó a kutyára vonatkozik,az pedig E/3 ezért kell az 's' az eat végére.

4 éve

judit62

Tényleg, ez valahogy elkerülte a figyelmemet, köszönöm a választ!

4 éve

ladybird0512

Szívesen! Nincs mit! :)

4 éve

LaszloFejos

Korábban a "megeszi" alak volt a helyes...most pedig hibának jelzi!?

4 éve

aptg.gabi

A kutyájuk megeszi halat. Így írnád a mondatot, vagy így : "A kutyájuk megeszi a halat." ha nincs kint névelő hibás itt nem kéri a hal szó előtt a névelőt így csak eszik a jelentés nem megeszi. Nem tudom érthető-e?

4 éve

nyamo77

ha csak a halat írom el haltnak, miért nem tudja elfogadni???????? nem a hal szón van a hangsúly!!!

4 éve

szilardb2345

Az nem jó hogy "az ő kutyájuk megeszi a halat"????????

4 éve

aptg.gabi

"Their dog eats fish." = A kutyájuk eszik halat. Their dog eats the fish. = A kutyájuk megeszi a halat. (a különbség csupán a névelő)

4 éve

aptg.gabi

Nem, mert ez volt a lefordítandó mondat: "Their dog eats fish." Van benne "the" névelő a fish előtt? Ha nincs, akkor úgy kell fordítanod, hogy ne legyen benne a magyar mondatodban az "a". A Te mondatodat angolra fordítva ezt kapnánk: "az ő kutyájuk megeszi a halat" Their dog eats the fish.

4 éve

PityMaty

ez abszolút magyartalan! A kutyájuk halat eszik. vagy az ő kutyájuk megeszi a halat

4 éve

aptg.gabi

Mi a magyartalan nem értem? A kutyájuk mindkét esetben "their dog". A különbség a megeszi és az eszi között volt.

4 éve

hekas

Miert o kutyajuk, ha tobbes szam 3ik szemely? Erre javitott...

4 éve

vencsaba

"a kutyájuk megeszi a halat" mért nem jó?

3 éve

gaben76

A megeszi a halat miért nem jó?

3 éve

NagyKriszt13

Én azt csinálom mindig hogy be kapcsolom a mikrofont és elinditom azt hogy mondja és elfogadja

3 éve

Zsoleszz
Zsoleszz

Kutyájuk halat eszik! rossz???

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.