1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I hear them."

"I hear them."

Çeviri:Ben onları duyarım.

February 5, 2014

17 Yorum


mhmtesadba

Bunu dogru yaptim ama yanlis gosterdi neden ?


Selcen_Ozturk

aynısını yazdığından emin misin? bir daha böyle bir durum olursa ekran görüntüsü alıp yolla. muhtemelen yaptığın bir hata I yerine ı yazmak olabilir. İngilizcede küçük ı yoktur.


serra2008S

Bana da aynı şeyi yaptı


poncikgirl

duyarım yerine duydum yazdım ama saymadı zaman ekleri yüzünden sanırım ben bunu nasıl ayırt edebilirim


RickSanche931992

Neden kabus tan çikma şekilde söylüyor sanki "onlari... onlari duyabiliyorum onlar burda!!" Tam korku filminden çikma gibi hatta daha çok kelimede de var bitaneside tabaklara dokunurum diyor amk o ne sapikğa bak


rilianxi

Duyurum ? Duymak duy+ur+um?


Selcen_Ozturk

probably that's an old question but I'll answer anyway :) if the verb has only one syllable (duy-) it only gets ar or er suffix. Although Turkish is a very regular language, there are a few exceptions: http://turkishlanguage.co.uk/aoristpos.htm


zeynep-5

"They hear them" - "Onlar onları duyar" mı olur ?


baak109847

o anlamda deyil de mesela 'I hear they' neden olmuyo gibi sormuştum


2_0_0_5

benim yaptığım da aynısı ama kabul etmiyo


baak109847

iyi günler meraba neden they kullanılmıyo them kullanılıyo ?


naz376119

Dogru yaptim yanlis dedi


Bra290919

Ne güzel bir dilimiz var. Ingilizcede kadin erkek ayrimi var she he it bu ne yaw

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.