1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I hear them."

"I hear them."

Çeviri:Ben onları duyarım.

February 5, 2014

42 Yorum


mhmtesadba

Bunu dogru yaptim ama yanlis gosterdi neden ?


Selcen_Ozturk

aynısını yazdığından emin misin? bir daha böyle bir durum olursa ekran görüntüsü alıp yolla. muhtemelen yaptığın bir hata I yerine ı yazmak olabilir. İngilizcede küçük ı yoktur.


Bediha923467

Banada kaç defa oldu.


serra2008S

Bana da aynı şeyi yaptı


zeynep_azra111

belki bir kısmı görmemişsindir


baak109847

iyi günler meraba neden they kullanılmıyo them kullanılıyo ?


RickSanche931992

Neden kabus tan çikma şekilde söylüyor sanki "onlari... onlari duyabiliyorum onlar burda!!" Tam korku filminden çikma gibi hatta daha çok kelimede de var bitaneside tabaklara dokunurum diyor amk o ne sapikğa bak


Zeynep101458

Aynen PSÇDĞQÖXĞAÖDN


poncikgirl

duyarım yerine duydum yazdım ama saymadı zaman ekleri yüzünden sanırım ben bunu nasıl ayırt edebilirim


nisa24nisa14nisa

Duyarim geniş zaman ekleri ise -r -ir -er dir.

Duydum ise genis zamandır. ekleri -di -dü -dı -du -tı -tu -ti -tü


lisaaxjunkook

Ben onları duyarım neden olmadı


rilianxi

Duyurum ? Duymak duy+ur+um?


Selcen_Ozturk

probably that's an old question but I'll answer anyway :) if the verb has only one syllable (duy-) it only gets ar or er suffix. Although Turkish is a very regular language, there are a few exceptions: http://turkishlanguage.co.uk/aoristpos.htm


Bediha923467

Aradığınız sayfa bulunamadı diyor Selcen hanım.


Bediha923467

En doğru çeviriyi Kızılderililer yapıyor!Ben duymak onları!


zeynep-5

"They hear them" - "Onlar onları duyar" mı olur ?


baak109847

o anlamda deyil de mesela 'I hear they' neden olmuyo gibi sormuştum


brgzar_byza

Ben onları duydum niye olmuyor


Selcen_Ozturk

duydum geçmiş zaman, geçmişte olmuş bitmiş (heard)


2_0_0_5

benim yaptığım da aynısı ama kabul etmiyo


naz376119

Dogru yaptim yanlis dedi


Bra290919

Ne güzel bir dilimiz var. Ingilizcede kadin erkek ayrimi var she he it bu ne yaw


MecnunNuh

işitmek ve duymak aynı anlamdadır


betl793419

Dogru yazdigim halde yanlis gosterdi neden


SerkanKocabas

Ben onları dinlerim neden kabul edilmedi


Bediha923467

Türkçede onlar kelimesinin yerine kullandığımız eş anlamlı bir kelime varmı?I hear they (are)


MuratKarab139144

Ben onları duydum yazdım kabul etmedi


zeynep_azra111

listen ve hear on farkı nedir


uleelik7

bana da surekli yapıyo yanlış olmadığı halde


Umut51873

Ben onları duyarım. Yazıyorum sistemdede aynısı yazıyor hata veriyor


papat_ya

Ben doğru yaptım. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


emirhnbbc0

here ve hear arasındaki telaffuz farkı nasıl?


nisanur957324

Arkadaşlar Türkçesini diyincede kabul ediyormuş


semiha708775

Ontaş topladığımızda okuma kitabının kilidi açılıyor mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.