"I hear them."

Çeviri:Ben onları duyarım.

February 5, 2014

17 Yorum


mhmtesadba

Bunu dogru yaptim ama yanlis gosterdi neden ?

February 5, 2014

Selcen_Ozturk

aynısını yazdığından emin misin? bir daha böyle bir durum olursa ekran görüntüsü alıp yolla. muhtemelen yaptığın bir hata I yerine ı yazmak olabilir. İngilizcede küçük ı yoktur.

February 5, 2014

serra2008S

Bana da aynı şeyi yaptı

April 28, 2016

poncikgirl

duyarım yerine duydum yazdım ama saymadı zaman ekleri yüzünden sanırım ben bunu nasıl ayırt edebilirim

July 31, 2016

RickSanche931992

Neden kabus tan çikma şekilde söylüyor sanki "onlari... onlari duyabiliyorum onlar burda!!" Tam korku filminden çikma gibi hatta daha çok kelimede de var bitaneside tabaklara dokunurum diyor amk o ne sapikğa bak

July 19, 2019

rilianxi

Duyurum ? Duymak duy+ur+um?

July 23, 2014

Selcen_Ozturk

probably that's an old question but I'll answer anyway :) if the verb has only one syllable (duy-) it only gets ar or er suffix. Although Turkish is a very regular language, there are a few exceptions: http://turkishlanguage.co.uk/aoristpos.htm

October 11, 2014

rilianxi

Oh thanks!

January 2, 2015

zeynep-5

"They hear them" - "Onlar onları duyar" mı olur ?

July 31, 2014

baak109847

o anlamda deyil de mesela 'I hear they' neden olmuyo gibi sormuştum

November 20, 2018

2_0_0_5

benim yaptığım da aynısı ama kabul etmiyo

December 20, 2016

imalDerinK

[silinmiş]

September 9, 2017

baak109847

iyi günler meraba neden they kullanılmıyo them kullanılıyo ?

November 18, 2018

naz376119

Dogru yaptim yanlis dedi

March 10, 2019

Bra290919

Ne güzel bir dilimiz var. Ingilizcede kadin erkek ayrimi var she he it bu ne yaw

July 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.