1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Bye, good night."

"Bye, good night."

Vertaling:Doei, welterusten.

February 5, 2014

13 opmerkingen


SternVanholme

dag goedenacht is ook juist


AnsHelmes0

Flauwekul om goedenacht niet goed te keuren


LeoA.vanLe

What is wrong with: Bey, good night?


Thirza187827

Al veel keer bye good night gezegd maar hij blijft het afkeuren... Terwijl ik hier ver beneden mijn niveau bezig ben...


Thirza187827

Als je heel langzaam praat keurt hij het pas goed. Bye... good... night... En als je zegt 'dag welterusten', dan keurt hij 'dag' goed als 'bye'. Het lijkt niet eens op elkaar. Jammer dit!!


Mineke.77

Praat wat duidelijker a.u.b.


IndianaHiemstra

dit is gewoon dom ik type doei lekker slapen en het rekent hij niet goed gek he


AlsEenPoffertje

Dit is omdat "lekker slapen" niet de uitdrukking is. "lekker slapen" is meer als een actie, dus je zou niet tegen iemand zeggen "lekker slapen," maar wel "slaap lekker" of "welterusten." :)


jorniee

bye, good night is niet goed... maar bye, goodnight wel!?


AlsEenPoffertje

"Bye, good night" is wel goed. "Bye, goodnight" is eigenlijk niet correct, omdat het twee woorden is.


XxMiss_NikkixX

niet gemeen bedoeld maar jouw laatste woord is is maar dat is genen goeie zin het moet zijn omdat het twee woorden zijn ik bedoel dit niet als juf ofzo hoor maar ik kan er nooit goed tegen als mensen dingen verkeerd spellen dus wil ik ze dan helpen:)

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.