1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What are the advantages?"

"What are the advantages?"

Fordítás:Mik az előnyök?

August 5, 2016

10 hozzászólás


VividDarer

Lesz folytatás? Elég sok mindenről nem volt még szó.


Szanto1

Csatlakozom. Van igény a folytatásra. A szerkesztőknek sok dicséret, mert erre nagy igény van. Én nulláról indultam és nagyon örülök, hogy sok mindent le tudok fordítani, amit pedig nem, annak van kedvem utánanézni. :)


malackutya

Kulonlegesen jonak talaltam a Duot, paratlan a maga neveben. Koszonom!


margitsumser

Eltérő a fordítás !!! Fordítás: Mik az előnyei? Kirakósban pedig a választható szókészletből :Mik az előnyök ?


eminens2

A pontos fordítás: Mik az előnyök? - el is fogadja. (A "Mik az előnyei?" birtokos szerkezet, nincs a mondatban.) 2018.08.27.


MartonGeza

Ráadásul a szebben hangzó "Melyek az előnyök?" szóba sem került...


evairenpinter

Az "atvantages" kiejtését nem tudom, nem hallom ...


Evolita

Mi az elonye? - ez inkabb magyarul van.


Abenhakan

Igen, csak nem azt jelenti.


fazekas-peter1

Katalin 5246 Mert az már birtokos szerkezet lenne. v.minek az előnyei. Itt meg a fordítás korrekt. Mik az előnyök?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.