"Wehadheardthat."

Traducere:Noi auziserăm asta.

acum 4 ani

15 comentarii


DanielaM8

Noi auziserăm nu noi auzizem

acum 4 ani

ciublea.gi

nu inteleg de ce nu se poate folosi pentru 'that', 'aceasta' si doar 'asta'

acum 4 ani

Rusnac5

That de inlocuit cu this

cu 11 luni în urmă

alfi383727
alfi383727

Astea sunt expresii ,,olteniste,, ...suna extrem de urat...

acum 2 ani

Vasile307217

That -acea ,this-aceasta ....

cu 2 luni în urmă

hat3integria

(noi) am auzit aia/ (noi) am auzit ca

acum 4 ani

Becca945486

Nu e corect pentru ca trebuie sa fie la mai mult ca perfectrul, adica verbe ca: venise mancase auzisera traisera rasera...etc. In engleza m-m-c-p e Past Perfect S/C si asta se exprima prin verbe ca: -Simple: had come Had learnt had made etc Continous: had been coming had been saying etc...

acum 2 ani

JuniorulLu

'

acum 1 an

ioanaivan4

De ce nu este corect ,,Noi asta auziseram"

acum 3 săptămâni

minuviorel

corect conform dex este auzisem nu auziseram

acum 3 ani

Popisor

Minuviorel, pe bune??? Mai mult ca perfect: eu auzisem, tu auziseși, el/ea auzise, noi auziserăm, voi auziserăți, ei/ele auziseră...!

acum 3 ani

geo323984

E prea "grele"...:)))

acum 3 ani

JuniorulLu

acum 1 an

liliana654327

Nu e "grele", e "inutile"! Crede cineva ca in Anglia o sa vorbim asa?

cu 2 luni în urmă

ioan-54

Cred ca ar trebui acceptat si NOI AUZISEM, indiferent de pozitia academiei

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.