1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We had heard that."

"We had heard that."

Traducere:Noi auziserăm asta.

February 5, 2014

10 comentarii

Sortat după prima postare

DanielaM8

Noi auziserăm nu noi auzizem

May 20, 2014

ciublea.gi

nu inteleg de ce nu se poate folosi pentru 'that', 'aceasta' si doar 'asta'

January 11, 2015

alfi383727

Astea sunt expresii ,,olteniste,, ...suna extrem de urat...

November 17, 2016

Rusnac5

That de inlocuit cu this

January 31, 2018

Vasile307217

That -acea ,this-aceasta ....

November 14, 2018

PetreDanie5

De acceptat : noi auzisem asta

January 20, 2019

hat3integria

(noi) am auzit aia/ (noi) am auzit ca

February 5, 2014

Becca945486

Nu e corect pentru ca trebuie sa fie la mai mult ca perfectrul, adica verbe ca: venise mancase auzisera traisera rasera...etc. In engleza m-m-c-p e Past Perfect S/C si asta se exprima prin verbe ca: -Simple: had come Had learnt had made etc Continous: had been coming had been saying etc...

May 22, 2016

JuniorulLu

'

October 6, 2017

ioanaivan4

De ce nu este corect ,,Noi asta auziseram"

December 29, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.