Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"We had heard that."

Traducere:Noi auziserăm asta.

acum 4 ani

7 comentarii


DanielaM8

Noi auziserăm nu noi auzizem

acum 4 ani

ciublea.gi

nu inteleg de ce nu se poate folosi pentru 'that', 'aceasta' si doar 'asta'

acum 3 ani

alfi383727
alfi383727

Astea sunt expresii ,,olteniste,, ...suna extrem de urat...

acum 1 an

Rusnac5

That de inlocuit cu this

cu 7 luni în urmă

hat3integria

(noi) am auzit aia/ (noi) am auzit ca

acum 4 ani

Becca945486

Nu e corect pentru ca trebuie sa fie la mai mult ca perfectrul, adica verbe ca: venise mancase auzisera traisera rasera...etc. In engleza m-m-c-p e Past Perfect S/C si asta se exprima prin verbe ca: -Simple: had come Had learnt had made etc Continous: had been coming had been saying etc...

acum 2 ani

JuniorulLu

'

cu 11 luni în urmă