1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girl speaks."

"The girl speaks."

Fordítás:A lány beszél.

February 5, 2014

12 hozzászólás


ErikaDoka

az s itt az egyes szam harmadik szemely jele. The girls speak ez jelenti azt hogy a lanyok beszelnek


muraioliver9

Mièrt nem jó az ,hogy: a lány beszèl. ? Mi ezzel a problèma?


Ocsike82

Szerintem csak annyi, hogy az é betűdön másfele áll az ékezet.


eunikay

Könnyű csak oda kell figyelni


GaborZoltanSinko

leány=lány nem elírás csak változat


Fusel123q

Itt sem lehet rendesen hallani, hogy "girl", vagy "girls"-t mond mert egybe olvad a következő szó első betűjével. :/


eunikay

Könnyű csak oda kell figyelni !!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.