A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The girl speaks."

Fordítás:A lány beszél.

4 éve

11 hozzászólás


ErikaDoka

az s itt az egyes szam harmadik szemely jele. The girls speak ez jelenti azt hogy a lanyok beszelnek

4 éve

muraioliver9

Mièrt nem jó az ,hogy: a lány beszèl. ? Mi ezzel a problèma?

4 éve

Ocsike82

Szerintem csak annyi, hogy az é betűdön másfele áll az ékezet.

4 éve

SD-77
SD-77

Igen.

4 éve

TorkosPeti

Nekem elfogadta

3 éve

Adriennnag19

Na ez az

1 éve

GaborZoltanSinko

leány=lány nem elírás csak változat

4 éve

Fusel123q

Itt sem lehet rendesen hallani, hogy "girl", vagy "girls"-t mond mert egybe olvad a következő szó első betűjével. :/

3 éve

Horvthgerg19

Ja!

1 éve

Balogkatalin

Hülye szò semmi èrtelme :-D

3 éve

Vyxic01

Muraioliver9 Én azt írtam hogy a lanyok beszélnek mivel a speak"s" mögött ott az "S" Nem fogadta el! Nekem azt fogadta volna el amit neked nem -.-"

4 éve