"It is important to use the same calendar."

Fordítás:Fontos ugyanazt a naptárt használni.

February 5, 2014

27 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


JanosGrenc

Már megint gépiesen,érthetetlenül hadar a feladatnál a beszélőgép. A "megbeszélésnél érthető sebességgel beszél.Vajon lehetne -e normális sebességre beállítani?


Szabo_Miklos

jó lenne egy optimális sebességű szövegmondás. az első érthetetlenül hadar,a második meg csiga lassúságú. arany középút esetleg??


botomi01

Ugyanazt a naptár haználjuk??? Nem fogadja el a naptárt "t-vel " a végén !


BoglrkaSzc

Nekem is ez volt a gond....


johalasz46

De minő Manó! Naptárat...- elfogadta ! - 2022.01.


vargatom

a 'naptárat' nem fogadja el


Jpiroska

Nekem sem fogadta el. Lehet, hogy nem kell a kötőhang.


BelaKosa

Mert ez az alakja a szónak hivatalosan nem létezik. A kötőhangot csak bizonyos vidékeken használják.


Zsuzsii97

Nekem elfogadta..


brutus01

Régies a kalendárium szó a naptárra, de használható lenne, csak jelenteni kell.


turcsantam

Fontos ugyanazt a naptárt használni.


Jarnyn

a magyarban is létező élő szó a kalendár


Barakov

A kalendáriumra gondolsz?


birkas.peti

Nem igazán találkoztam még olyannal, aki így használná.


KrolyBocsr

már elfogadja a naptárt


Touwer73

nekem már elfogadta a t a naptár végére. :)


laszlo.sar1

A mondatban tárgyesetben álló naptár szó csak naptárt esetleg naptárat alakban elfogadható, a 'naptár' itt hibás.


MolnrEtelk

Nekem srm fogadta el a tárgyraggal : (


myplay5656

Az egyforma naptár fontos a felhasználónak. - Ez nem jó !!


evairenpinter

Úgy tudom, mindkét tárgyragos alak helyes.


MartonGeza

A beszélő az "important" szót "informed"-nak mondja. Remélhetem, hogy még nem késő megtanulnia elolvasni az elé tett szöveget?


calyst

Miért kell "the" a mondatba?


EnikBudai

"The same" egy kifejezés. Jelentése: ugyanaz.


Csollak70

A naptárat és men a naptatárt írjuk, megtanulhatnál magyarul!!!


Adri863836

Naptárt vagy naptárat?


Viola57

Fontos számomra ugyanaz a naptár. Ez miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.