1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The children say good night."

"The children say good night."

Çeviri:Çocuklar iyi geceler derler.

February 5, 2014

33 Yorum


emreozmen

"Çocuklar iyi geceler diler" de doğru olmalı.


Bediha06

Dilemek Ingilizce farklı bir kelimedir.


bayram360568

Donte estas si mundo


EMRARF0

çocuklar iyi geceler söylerler dedim kabul etmedi


abdullah421

Söyler deyince de dogru arkadaslar takmayin bi canimiz feda olsum :)


berjantotr

sadece çocuklar mı derler


derya568417

Az once geldi bana bilemedim ya


ZeyBegKav

The children say " goodnight" dedim olmadi.


elonmusk31

nasıl bizim dilimizde mi, ki'nin ayrı yazımı varsa ingilizlerde de bu var goodnight diye bir şey yok good night diye yazman gerekirdi. biz türkçe de iyigeceler mi diyoruz?


cgtytuylu

Dedi yi neden kabul etmiyor


Selcen_Ozturk

çünkü bu geniş zaman


sadece2

Çocuklar derler iyi geceler olmuyo


SirinKeles

Ben ne dediysem yanlis qnliyor dogru yaz diyor


zz48

Child neden kabul edilmedi


Oguz1999

child çocuk demek, children çocuklar.


Mehmet431468

Çoxuklar iyi geceler diyor


TCAygenSumer

Diler de geniş zamandır


clal48784

The cocuklar a gelir mi de ❤❤ tekillere gelmiyor muydu


[aktif olmayan kullanıcı]

    Çoğul eki yok nasıl çocuklar oluyor


Durali741486

    Bence çocuklar iyi geceler dedi yada der olmalıydı.


Bediha923467

    Çocuklar iyi geceler der!


engineer012

    childrens olması gerekmez mi çocukalr olması için


mutlu51309

    Child cocuk Children cocuklar


Kurdistan244251

    O degilde daha şimdiki zamanı öğrenmeden genis zamani öğretmek neyin kafası


Ahmet283603

    "Çocuk iyi geceler der" dedim kabul etmedi niye?


Ensar778066

    İyi geceler derler dedim olmadı niye demek tell için mi sadece say tam olarak neler için kullanılıyor ona göre

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.