1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The children say good night."

"The children say good night."

Çeviri:Çocuklar iyi geceler derler.

February 5, 2014

21 Yorum


emreozmen

"Çocuklar iyi geceler diler" de doğru olmalı.


abdullah421

Söyler deyince de dogru arkadaslar takmayin bi canimiz feda olsum :)


EMRARF0

çocuklar iyi geceler söylerler dedim kabul etmedi


derya568417

Az once geldi bana bilemedim ya


ZeyBegKav

The children say " goodnight" dedim olmadi.


sadece2

Çocuklar derler iyi geceler olmuyo


berjantotr

sadece çocuklar mı derler


SirinKeles

Ben ne dediysem yanlis qnliyor dogru yaz diyor


zz48

Child neden kabul edilmedi


Oguz1999

child çocuk demek, children çocuklar.


Mehmet431468

Çoxuklar iyi geceler diyor


Nazire1122

Ya şu geniş zaman etkinlikleri bitmek bilmedi 7 bölüm nedir yaa...


TCAygenSumer

Diler de geniş zamandır


clal48784

The cocuklar a gelir mi de aq tekillere gelmiyor muydu


[aktif olmayan kullanıcı]

    Çoğul eki yok nasıl çocuklar oluyor


Durali741486

    Bence çocuklar iyi geceler dedi yada der olmalıydı.


AlperenVar3

    Children mı childrens mı ???¿¿‽‽

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.