1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar bir sandviç alırlar."

"Onlar bir sandviç alırlar."

Çeviri:They take a sandwich.

February 5, 2014

21 Yorum


relaxmen

Geniş zamanda sadece he she it ' in olumlu cumlelerinde "s" gelir arkadaslar. Ayrıca he she it ' in olumsuz cumlelerinde doesn't gelir


Bety_Asly

Kafanızı karıştıran sorulara yanıt verebilirim.
Size cevap veremeyecek kişilerle uğraşmayın sorularınızı her gün beklerim. Fakat bazıları soruyu vermeden cevabı veriyor ve siz bu hangi sorunun cevabı diye düşünüyor olabilirsiniz. Ben sadece sorulara cevap veririm.


RamziyaAbb

Take nin yerine purchase yazdım neden kabul etmedi?


ozge2424

Guzel bi program gercekten gelistiriyor insani


axinkaya308

Güzel bir uygulama


_.-.QUEEN.-._

Are şimdiki zamanda -ing ile You we they de kullanılır


DavutKARA

Bazen take diyoruz bazen get diyoruz neye göre bu


MeteUelkue

-Take- kelimesinin kullanım yeri kişinin bizzat kendisi aldığı cümlelerdir. (I will take my coat.) gibi


-Get- ise bize başkasının gönderdiği cümlelerde veya başkasından alıyoruz. (I got your message.) gibi


HaxballPla

They are take a sandwich olmazmı


GercekDogru

They take a sandwiches neden olmuyor? Hani özne çoğulsa yüklem de çoğul oluyordu.


Dorukalp6

Yanlışlıkla devama bastım ya


Neslihan185394

Aynı cevabı yazdım. "Yanlış" olarak değerlendirildi?!


RamziyaAbb

Purchase yazdım take nin yerine neden purchase'ı kabul etmedi


WickoBekta

Buy kalibi da uygun ama yanlis dedi. Turkce zor dil Duooo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.