"Onlar bir sandviç alırlar."

Çeviri:They take a sandwich.

February 5, 2014

23 Yorum

Konu önem sırasına göre

relaxmen

Geniş zamanda sadece he she it ' in olumlu cumlelerinde "s" gelir arkadaslar. Ayrıca he she it ' in olumsuz cumlelerinde doesn't gelir

October 3, 2014

ozge2424

Guzel bi program gercekten gelistiriyor insani

May 31, 2015

Prenseselif08

Yani nasil

May 5, 2018

axinkaya308

Güzel bir uygulama

June 14, 2016

13H8tB

A koymamışım

December 30, 2016

denizelifs

Koynuslar

August 1, 2018

OnurEren48

Are neden yok

April 10, 2018

DavutKARA

Bazen take diyoruz bazen get diyoruz neye göre bu

December 11, 2014

MeteUelkue

-Take- kelimesinin kullanım yeri kişinin bizzat kendisi aldığı cümlelerdir. (I will take my coat.) gibi


-Get- ise bize başkasının gönderdiği cümlelerde veya başkasından alıyoruz. (I got your message.) gibi

January 21, 2015

Burak052

February 1, 2017

ahmet11923

Bu siralama isi zor ya onu nasil anlicaz dogru cevirdim bunu ama siralamasini yalnis yaptik bu ing de siralama cok garip geliyor

August 10, 2017

FurkanDoru4

a koymadım bende

September 7, 2017

Ravza563288

Ben anladımmmmmm.

October 29, 2017

meryemce185516

Bende anladım

April 10, 2018

meryemce185516

Bende çözdümmmm

April 10, 2018

SXs1U

Take yerine buy yazıncada kabul ediyor

April 18, 2018

Alp609360

Niye them değil de they

May 13, 2018

merakgezeg

I love English very much♥️

June 23, 2018

GercekDogru

They take a sandwiches neden olmuyor? Hani özne çoğulsa yüklem de çoğul oluyordu.

July 21, 2018

Dorukalp6

Yanlışlıkla devama bastım ya

August 15, 2018

hamideacar1

ARE niye yok????

October 30, 2018

ZeynepKARA113245

Are neden yok?:-(

February 4, 2019

Neslihan185394

Aynı cevabı yazdım. "Yanlış" olarak değerlendirildi?!

August 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.