"Mohl bys mluvit pomalu?"

Překlad:Could you speak slowly?

před 2 roky

8 komentářů


Husky782644

Dalo by se použít místo slovíčvka COULD, slovíčko CAN? Věta by vypadala: Can you speak slowly? Děkuji.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Viz nize, prosim.

před 1 rokem

Honza47643

Ahoj, proč nejde "Can you speak slowly?". Díky. :-)

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Can you speak slowly je 'muzes mluvit pomalu'. V praxi jsou tyto dva vyrazy temer shodne. Ale zmenite tim podminku, kterou vyraz 'could' navozuje.

před 1 rokem

Honza47643

Díky. :-) Nevím jestli to chápu, ale can... je jako konkrétně teď a could... je možné chápat jako vždy?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

can je 'muzes' could je 'mohl bys'

před 1 rokem

tibor194337

Neni slow pomaly a slowly pomaleji.

před 1 rokem

JANA668459

Slow znamená pomalý. Od přídavných jmen se tvoří příslovce přidáním koncovky -ly. Slowly znamená tedy pomalu.

před 2 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.