1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The child sees the man."

"The child sees the man."

Çeviri:Çocuk adamı görür.

February 5, 2014

59 Yorum


voleybolcumm

Evet neden "görür" degil sadece. Sonucta genis zamanli cumle ve "gorur" olmasi lazim degil mi?. "Goruyor" simdiki zamana girmiyor mu?


Selcen_Ozturk

İngilizcede bazı fiillerin -ing hali yoktur ya da anlamları farklıdır, o yüzden onların -ing'siz hali Türkçeye hem geniş (görür) hem şimdiki (görüyor) olarak çevrilebilir. "stative verbs" olarak internette aratabilirsiniz.

"seeing someone" : biriyle çıkmak


kavurucuguc

ingilizce detaylar çok zooor, ağlamak istiyorum


Furkan667603

Bildiğin TARZANCA bu dil.


cilekliparfum

Ama see demiyor sees dediği için görür olması gerek.


SaruhanMah

man ile men okunuşu nasıl fark ediyor?


kushadige

Man de maen men de mean gibi anlaşılması biraz zor maalesef


frottce

Men kelimesi, e ile ı arasında bir ses ile okunuyor. Howjsay diye bir site var, oradan okunuşları dinleyebilirsin, tavsiye ederim.


Hayrullah929841

Man adam, men adamlar.


Hayrullah929841

Pardon yanlış anlamışım soruyu. Man mean. Men men.


SerdarBekt

çocuk erkeği görür niye değil? normalde adamla erkek aynı manada ve önceki sorularda doğru kabul etti.


KubraKaran

Cocuk erkegi gorur neden olmaz?acaba


ouz852109

Çocuk adamı izliyor yazdım olmadı ama


KubilayAta1

Izliyor la görüyor ne farki var ki


galata05

Sees S takısı hakkında bilgi


SerdarBekt

cümle 3.tekil şahıs yoluyla gidildiği için ''s'' eklenir


DIRT...DIVER

anlamıyorum ya man mi menmi


SerdarBekt

Man:adam Men:adamlar


DIRT...DIVER

ama sesli soru sorduğunda man : men diye okuyor men : men diye okuyor


SerdarBekt

man:''mæn'' diye yazılır.meeen diye duyulur.

men:direk ''men'' okunur


DIRT...DIVER

teşekkür ederim ..


DerinYzak

Ya bisim soylicem cocuk o adami gorur dedim kabul etmedi sadece o fazlalikti dedi ve canim gitti yaa !!!!!! :-( :-P


avidazad

Why "Çocuk erkegi görür" is not correct here?


denizydn

Cocuk adami gordu niye olmadi ??????? Bence olmaliydi :) :)


REMSAKARYA1

Ayn çocuk adam :) :)


laramelin

Ben çocuk bir adam görür yazdım kabul etmedi, farkı var mı?


cigdemzeyn

The man diyince adamı diyeceksin. A man deseydi bir adam derdin.


AlperenAlatepe

Geniş zamanda görüyor kullanmasıda ayrı bi ironi.


lolipop-241

Çocuk görür adamı dedim yanlış diyo doğru cevap çocuk adamı görür olcakmış aynısı değil mi ?


MnevverBlk

Devrik cümle olduğu için kabul etmemiştir.


duyguavan

man adam çoçuk adamı görür


12036

neden adamı oldu ı eki olduğunu nerden anladık?


Revi520932

Man'in başındaki "the" türkçeye çevirildiğinde "-ı" eki katar


BLALManar

çocuk adamı izliyor bununda doğru sayılması gerekmezmi?


Mrvp6

Çocuk adamı görür olmaz mı


MnevverBlk

"Çocuk adamı görür " olmalıydı çünkü bu cümle geniş zamanlı!


sakir_snmz

Çocuk adama bakar dedim.. Niye dogru saymadi


BoraGirgin3

Cocuk o adami goruyor ile cocuk adami goruyor arasindaki fark ne


Zeyneb486321

"Child", "çocuklar" demek değio miydi?


roseyou1

telafu z çok kötü the where gibi söylenmiş


EmreSevinc1

Adamı kelimesini adam diyede yazabiliriz


asimcan11

Sees nasil oldu neden oldu?açıklar mısınız.


zeynepgkme2

Ya nası gizli yorum yapiliyo???????


zeynepgkme2

Şimdi de s getirdik Artık deliriceeeeeeeeeemmmm


ElifNur939463

Bu cok kolaydi nasıl yapamadinız BEN ŞOK


Sezer82234

Buradaki kadının sesini konusma bölümünde dinletiyorum bazı kelimeri yanlış okudugunu gosteriyor :D


mavimelek2007

Aynı şeyi yazdım yanlış dedi.


emenzar

Çocuk o adamı görüyor"neden kabul edilmiyor. The man belirli birinden bahsediliyor.


zzzeeeggg

çocuk adam görür neden olmadı. Adam ile adamı nasıl anlayacağız.


rodi440286

her the dediğimi reddediyo sistem


iremsu95

jesika mayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


BugraKagan1

Ya olum basamadım kelimeye elendim :{


Hayrullah929841

Çocuk adamı görür olmalı. Şimdiki zamanı işlemiyoruz çünkü. Geniş zamandayız.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.